31/5/17
Σε απολογία για τον δολοφόνο
Σε απολογία για …δυσμενή σχόλια για το «νόμο Παρασκευόπουλου» σχετικά με την πρόωρη αποφυλάκιση, από τον Βόλο, του 17χρονου Αφγανού που σκότωσε μία 19χρονη Γερμανίδα φοιτήτρια, στα τέλη του 2016, στο Φράιμπουργκ, κάλεσε το Υπουργείο Δικαιοσύνης σωφρονιστικό υπάλληλο.
Πρόκειται για την υπόθεση που είχε συγκλονίσει τη γερμανική και την ελληνική κοινή γνώμη και είχε οδηγήσει σε διατύπωση σειράς ερωτημάτων από τις γερμανικές αρχές προς την ελληνική κυβέρνηση, για τον τρόπο που είχε αφεθεί ελεύθερος -τον Οκτώβριο- και είχε φύγει από την χώρα μας ο επικίνδυνος 17χρονος κακοποιός. Με επίκληση την αποσυμφόρηση των ελληνικών φυλακών.
Όμως τώρα διαπιστώνεται ότι τους τελευταίους μήνες το υπουργείο Δικαιοσύνης δεν το απασχόλησε τελικώς πώς και γιατί αφέθηκε ελεύθερος ο αλλοδαπός και η διεθνής κατακραυγή που ακολούθησε.
Το Υπουργείο αντιθέτως προχώρησε σε διοικητική «εσωτερική» έρευνα γιατί ένας σωφρονιστικός υπάλληλος από τις φυλακές Ανηλίκων του Βόλου εξέφρασε -σε συνέντευξή του - απορίες για την αποφυλάκιση του 17χρονου Αφγανού με εφαρμογή του συγκεκριμένου νόμου.
Και ακολούθως εξετάστηκε ενδελεχώς γιατί ο ίδιος υπάλληλος των φυλακών του Βόλου μίλησε για «κακή συμπεριφορά» του δολοφόνου αλλοδαπού απέναντι σε γυναίκες συναδέλφους του στο συγκεκριμένο σωφρονιστικό κατάστημα της Μαγνησίας. Με επιδίωξη βεβαίως τιμωρίας του γιατί με αυτές τις αναφορές του υποβοήθησε δημοσίευμα στο οποίο «αποδίδονταν ευθύνες στον πρώην Υπουργό Δικαιοσύνης».
Και ακολούθως εξετάστηκε ενδελεχώς γιατί ο ίδιος υπάλληλος των φυλακών του Βόλου μίλησε για «κακή συμπεριφορά» του δολοφόνου αλλοδαπού απέναντι σε γυναίκες συναδέλφους του στο συγκεκριμένο σωφρονιστικό κατάστημα της Μαγνησίας. Με επιδίωξη βεβαίως τιμωρίας του γιατί με αυτές τις αναφορές του υποβοήθησε δημοσίευμα στο οποίο «αποδίδονταν ευθύνες στον πρώην Υπουργό Δικαιοσύνης».
Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με δικαστικές πηγές, το Υπουργείο Δικαιοσύνης απέδιδε στον εν λόγω σωφρονιστικό υπάλληλο του Βόλου ότι «εκείνος απεκάλυψε στα ΜΜΕ το όνομα του Αφγανού δράστη του φόνου στη Γερμανία» ενώ αυτό ήταν ήδη …παγκοσμίως γνωστό σε ελληνικά και ξένα έντυπα και διαδικτυακούς τόπους.
Ο 17χρονος (και τότε είχε αναφέρει την ίδια ηλικία) είχε συλληφθεί τον Μάιο του 2013 από τις αστυνομικές αρχές της Κέρκυρας γιατί επιτέθηκε, έκλεψε και πέταξε σε γκρεμό, 20χρονη Ελληνίδα φοιτήτρια στη θέση Μουράγια, στην Κέρκυρα. Η άτυχη φοιτήτρια επέστρεφε μόνη από νυκτερινή διασκέδαση και ο Αφγανός την πλησίασε για να της αρπάξει την τσάντα.
Ο δράστης πήρε στα χέρια του την τσάντα της, που σύμφωνα με πληροφορίες περιείχε χρήματα και προσωπικά αντικείμενα της 20χρονης. Στη συνέχεια την έσυρε για λίγα μέτρα, την πέταξε στο κενό και εξαφανίστηκε. Η κοπέλα τραυματίστηκε σοβαρά στα κάτω άκρα και το πρόσωπο. Στο σώμα του Αφγανού, τότε, οι αστυνομικοί ανακάλυψαν ναζιστικά σύμβολα.
Η 20χρονη φοιτήτρια κατόρθωσε να επιβιώσει και να καταθέσει σαν μάρτυρας το 2014 στην δίκη που ακολούθησε στην Κέρκυρα όπου ο νεαρός Αφγανός καταδικάσθηκε σε 10 χρόνια «εγκλεισμό» στις φυλακές Ανηλίκων Βόλου. Όμως, λίγους μήνες αργότερα αφέθηκε ελεύθερος για να μειωθεί ο αριθμός των κρατουμένων και του επιβλήθηκε να εμφανίζεται σε αστυνομικό τμήμα της Αθήνας, όπου φέρεται να διέμενε.
Αμέσως μετά την αποφυλάκισή του, εξαφανίσθηκε και πιθανολογείται ότι αναχώρησε από τη χώρα με το μεγάλο κύμα μεταναστών. Επανεμφανίσθηκε στη Γερμανία με την άγρια δολοφονία, σε ερημική περιοχή, της 19χρονης φοιτήτριας Ιατρικής, κόρη αξιωματούχου της ΕΕ που εργαζόταν ως εθελόντρια σε ένα χώρο που φιλοξενούσε πρόσφυγες, στο Φράιμπουργκ. Και σε αυτή την αιματηρή φονική επίθεση, το θύμα αναχωρούσε από διασκέδαση.
Ο δράστης πήρε στα χέρια του την τσάντα της, που σύμφωνα με πληροφορίες περιείχε χρήματα και προσωπικά αντικείμενα της 20χρονης. Στη συνέχεια την έσυρε για λίγα μέτρα, την πέταξε στο κενό και εξαφανίστηκε. Η κοπέλα τραυματίστηκε σοβαρά στα κάτω άκρα και το πρόσωπο. Στο σώμα του Αφγανού, τότε, οι αστυνομικοί ανακάλυψαν ναζιστικά σύμβολα.
Η 20χρονη φοιτήτρια κατόρθωσε να επιβιώσει και να καταθέσει σαν μάρτυρας το 2014 στην δίκη που ακολούθησε στην Κέρκυρα όπου ο νεαρός Αφγανός καταδικάσθηκε σε 10 χρόνια «εγκλεισμό» στις φυλακές Ανηλίκων Βόλου. Όμως, λίγους μήνες αργότερα αφέθηκε ελεύθερος για να μειωθεί ο αριθμός των κρατουμένων και του επιβλήθηκε να εμφανίζεται σε αστυνομικό τμήμα της Αθήνας, όπου φέρεται να διέμενε.
Αμέσως μετά την αποφυλάκισή του, εξαφανίσθηκε και πιθανολογείται ότι αναχώρησε από τη χώρα με το μεγάλο κύμα μεταναστών. Επανεμφανίσθηκε στη Γερμανία με την άγρια δολοφονία, σε ερημική περιοχή, της 19χρονης φοιτήτριας Ιατρικής, κόρη αξιωματούχου της ΕΕ που εργαζόταν ως εθελόντρια σε ένα χώρο που φιλοξενούσε πρόσφυγες, στο Φράιμπουργκ. Και σε αυτή την αιματηρή φονική επίθεση, το θύμα αναχωρούσε από διασκέδαση.
Ο Γιώργος είναι πονηρός ...
Επάξια εκπροσώπηση της Unesco στο συνέδριο της IPA. Ο Γιώργος Τσούκαλης εκπροσώπησε επάξια τον πρόεδρο της Unesco Πειραιώς και Νήσων Γιάννη Μαρωνίτη στο 33ο Πανελλήνιο συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών (ΙPA) που πραγματοποιήθηκε στο Βραχάτι Κορινθίας. Στο πλαίσιο της ιδιαίτερα επιτυχημένης πρώτης ημέρας του συνεδρίου που έγινε στις 28 Μαίου 2017 και
30/5/17
Στον πεζόδρομο
Εγκαταλελειμμένο στο πεζοδρόμιο έξω από το φυλάκιο της κατοικίας του κ. Λουκά Παπαδήμου, στο Ψυχικό, ήταν για ώρες το τρομοδέμα που τραυμάτισε σοβαρά τον πρώην πρωθυπουργό!
Tο δέμα είχε αφεθεί σε εκείνο το σημείο - πιθανόν από ταχυδρομικό διανομέα - γιατί δεν χωρούσε στην «σχισμή» - θυρίδα υποδοχής των φακέλων που είχε κατασκευασθεί στο φυλάκιο του αστυνομικού φρουρού του κ. Παπαδήμου. Το φυλάκιο αυτό σπάνια χρησιμοποιείτο ύστερα από την μείωση των φρουρών του πρώην πρωθυπουργού από 16 σε οκτώ και πλέον είχε μετατραπεί σε γραμματοκιβώτιο.
Tο δέμα είχε αφεθεί σε εκείνο το σημείο - πιθανόν από ταχυδρομικό διανομέα - γιατί δεν χωρούσε στην «σχισμή» - θυρίδα υποδοχής των φακέλων που είχε κατασκευασθεί στο φυλάκιο του αστυνομικού φρουρού του κ. Παπαδήμου. Το φυλάκιο αυτό σπάνια χρησιμοποιείτο ύστερα από την μείωση των φρουρών του πρώην πρωθυπουργού από 16 σε οκτώ και πλέον είχε μετατραπεί σε γραμματοκιβώτιο.
29/5/17
Γεια σου ΕΛ.ΑΣ με τον Καπουτζίδη σου!
Νέα Ήθη
Με ιδιαίτερη επιτυχία παρουσιάστηκε χθες (Σάββατο, 27 Μαΐου 2017) το απόγευμα, το μουσικό έργο «Σαν παλιό σινεμά», στο κατάμεστο θέατρο PIERCE του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, στην Αγία Παρασκευή.
Εκατοντάδες θεατές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια διαφορετική μουσική παράσταση από την Υπηρεσία Μουσικής της Ελληνικής Αστυνομίας, την οποία πλαισίωσαν οι τραγουδιστές Κατερίνα Σκρέκη και Νίκος Ρουσσάκης. Την εκδήλωση παρουσίασε ο ηθοποιός Γιώργος Καπουτζίδης.
Το μουσικό έργο «Σαν παλιό σινεμά» περιελάμβανε αποσπάσματα μεγάλων κινηματογραφικών επιτυχιών της χώρας μας και του εξωτερικού, κατά τη διάρκεια των οποίων η μπάντα της Ελληνικής Αστυνομίας αναπαρήγαγε την «θεματική» μουσική των ταινιών, ενορχηστρωμένη με ξεχωριστό τρόπο, από μουσικούς της.
Στην έναρξη της εκδήλωσης, στο χαιρετισμό του, ο Αρχηγός του Σώματος, Αντιστράτηγος Κωνσταντίνος Τσουβάλας, δήλωσε τα ακόλουθα:
«Με ιδιαίτερη τιμή, χαρά και ικανοποίηση σας καλωσορίζω σε αυτόν τον διαχρονικά φιλικό χώρο του Αμερικανικού Κολλεγίου, ένα χώρο ζεστό και φιλόξενο. Η αισθητική του ταιριάζει απόλυτα στην αποψινή βραδιά, γιατί απόψε, σε αυτή την πραγματικά όμορφη μεγάλη μας παρέα, δεν πρόκειται να κουβεντιάσουμε ούτε για την καθημερινότητα, την αστυνομική πραγματικότητα με το διαρκές στρες, τις στιγμές του κινδύνου και της αγωνίας, τα μικρά ή μεγάλα ανθρώπινα προβλήματα, ούτε για την οικονομική και κοινωνική πραγματικότητα που βιώνουμε, ούτε για τις δυσκολίες και τους προβληματισμούς μας.
Το «αμπαλάζ» της Φρουράς στη Βουλή
Το τρομοδέμα, η εκρηξη του οποίου τραυμάτισε τον πρώην Πρωθυπουργό κ. Λουκά Παπαδήμο ελέγχθηκε από την Βουλή χωρίς να υπάρχει αποθήκευσή του στο ηλεκτρονικό αρχείο. Επιπλέον προκαλούνται απορίες γιατί αστυνομικοί της Βουλής είχαν αρνηθεί αρχικά αυτόν τον έλεγχο. Ο έλεγχος του δέματος θεωρείται από στελέχη της ΕΛ.ΑΣ «επιπόλαιος» γιατί οι ελεγκτές της Βουλής δεν πρόσεξαν όχι μόνο την μικρή εκρηκτική ύλη αλλά και τα καλώδια του εκρηκτικού μηχανισμού. Το δέμα-βόμβα αποτελείτο από κομμάτια πεπιεσμένου χαρτιού-χαρτονιού και δεν υπήρχε κανένα βιβλίο εντός του. Τα χαρτόνια που βρεθηκαν σε όλα τα τελευταία τρομοδέματα χρησιμοποιούνται πιθανόν για να δίνουν την εικόνα σχετικά ογκώδους αντικειμένου και να κινούν το ενδιαφέρον των παραληπτών –στόχων αλλά και ως πλήρες «αμπαλάζ» του εκρηκτικού μηχανισμού.