Η αφρόκρεμα των δικηγόρων
Ήταν λίγα λεπτά μετά τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 13 Ιουνίου. Στη βίλα της Φιλοθέης έχουν εισβάλει τα «βατράχια» του Λιμενικού και μαζεύουν τα τσουβάλια με τον μισό τόνο καθαρής ηρωίνης.
Την ίδια ώρα, μια μαύρη Mercedes, με αριθμό κυκλοφορίας ΙΗΧ-7643, μπαίνει με ταχύτητα στο πάρκινγκ του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ο μελαψός οδηγός παρκάρει όπως-όπως το πολυτελές αυτοκίνητο, βγάζει από το πορτ μπαγκάζ μια χειραποσκευή και, αφού παραδίδει τα κλειδιά του οχήματος στον υπάλληλο του καταστήματος ενοικίασης αυτοκινήτων, παίρνει το πρώτο αεροπλάνο και χάνεται από τη χώρα...
Δέκα ημέρες αργότερα, οι «Ράμπο» του Λιμενικού αποκρυπτογραφούν την ταυτότητά του. Πρόκειται για τον Ιρανό Αχμέντ Σαχίντ, ο οποίος, όμως, χρησιμοποιούσε διαβατήριο που εκδόθηκε στο Ντουμπάι με αριθμό RE0005944 και δήλωνε τόπο γέννησης το νησί Σεν Κρίστοφερ στην Καραϊβική.
Είναι το πρόσωπο-κλειδί στη μεγάλη μπίζνα της ηρωίνης και ένα από τα μεγάλα κεφάλια του καρτέλ στο λεγόμενο «χρυσό τρίγωνο» Πακιστάν, Ιράν, Αφγανιστάν. Ο συγκεκριμένος άντρας, που βρέθηκε στην Ελλάδα για να έχει την υψηλή επιστασία στη μεταφορά των δύο και πλέον τόνων ηρωίνης, κατάφερε να ξεγλιστρήσει κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή μετά από ένα μήνυμα που έλαβε στο κινητό του από τον εφοπλιστή, την ώρα της μεγάλης εφόδου στην έπαυλη της Φιλοθέης.
Δεν κατάφερε, όμως, να ξεφύγει το δεξί του χέρι και συμπατριώτης του, BonyadAhmadzehi, o οποίος τον εκπροσωπούσε στο «Noor One» και ο οποίος, στην κατάθεσή του, περιγράφει λεπτό προς λεπτό όλη την επιχείρηση μεταφοράς των ναρκωτικών από τη θάλασσα του Ομάν στο λιμανάκι της Ελευσίνας και στη συνέχεια στη βίλα του εμπόρου διαμαντιών στη Φιλοθέη και τις αποθήκες στο Κορωπί.
«Φορτώναμε την ηρωίνη με λάντζα»
Οταν το βράδυ του περασμένου Σαββάτου οι κουκουλοφόροι των Ειδικών Δυνάμεων του Λιμενικού μπούκαραν στο «Noor One» στην Ελευσίνα, συνέλαβαν τα δέκα μέλη του πληρώματος, που ήταν Ινδοί, αλλά και έναν 47χρονο Ιρανό, ο οποίος φαινόταν στο πλοίο ως επισκέπτης.
Ο συγκεκριμένος ήταν απόλυτα συνεργάσιμος με τις Αρχές και στην κατάθεση που έδωσε περιέγραψε στους αξιωματικούς τα πάντα. Από το πώς ο καταζητούμενος πλέον Αχμέντ Σαχίντ, που παρουσιάστηκε ως Μοχάμεντ, τον στρατολόγησε στο Ιράν για να είναι το μάτι του και το αυτί του πάνω στο πλοίο κατά τη μεταφορά των δύο και πλέον τόνων ηρωίνης, μέχρι τις περιπέτειές του στη νυχτερινή Αθήνα.
«Πήγα στα σύνορα Πακιστάν - Ιράν. Με ένα καΐκι με μετέφεραν μεσοπέλαγα όπου μπήκα σε μια λάντζα που είχε την ηρωίνη χωρισμένη σε πλαστικές συσκευασίες. Μπήκα στη λάντζα και μετά από δύο ημέρες και ενώ ήμασταν σε διεθνή ύδατα ανάμεσα στο Πακιστάν και το Ομάν, μας προσέγγισε βραδινές ώρες το πλοίο “Noor One”. Τότε μεταφέραμε τις συσκευασίες της ηρωίνης από τη λάντζα στο πλοίο και τις αποθηκεύσαμε στα κατώτερα καταστρώματα πλησίον του μηχανοστασίου, χρησιμοποιώντας τις δύο ανθρωποθυρίδες που υπάρχουν από το πάνω κατάστρωμα. Μετά από ταξίδι περίπου 15 ημερών φτάσαμε στην Ελλάδα, στο σημείο που βρίσκεται σήμερα το πλοίο. Εκεί μας περίμεναν πέντε-έξι άτομα που είχαν έρθει με τέσσερα αυτοκίνητα και ξεκίνησαν να μιλάνε με τον καπετάνιο. Μισή ώρα αργότερα μας δόθηκε εντολή να φορτώσουμε σε μια άσπρη Mercedesπερίπου 300 κιλά ηρωίνης που είχαμε μοιράσει σε σακ βουαγιάζ. Η Mercedesέφυγε και λίγη ώρα αργότερα μπήκα κι εγώ ως συνεπιβάτης σε ένα άλλο αυτοκίνητο και πήγαμε στην αποθήκη του Κορωπίου» περιγράφει στην κατάθεση του ο Ιρανός.
Τι υποστηρίζει ο άνθρωπος που φέρεται να το ναύλωσε
Η εξακρίβωση των ατόμων που εμπλέκονται με έμμεσο ή άμεσο τρόπο με το «Noor One», θα ανοίξει, όπως λένε οι αξιωματικοί του Λιμενικού, τον κύκλο των ατόμων που σχετίζονται με το καρτέλ της ηρωίνης.
Ο ποινικολόγος Παύλος Σαράκης, ο οποίος εκπροσωπεί νομικά τον άνθρωπο που φέρεται να ναύλωσε το πλοίο για το συγκεκριμένο δρομολόγιο από το Πακιστάν στην Ελευσίνα αντί του ποσού των 100.000 ευρώ, τονίζει : «Ο εντολέας μου αρνείται ρητά και κατηγορηματικά ότι ναύλωσε το επίμαχο πλοίο για το ταξίδι του από τον Περσικό Κόλπο στην Ελευσίνα. Ο ισχυρισμός του είναι αμάχητος και αληθής, αφού ουδέποτε υπέγραψε ναυλοσύμφωνο με την πλοιοκτήτρια εταιρεία ή άλλο εκπρόσωπό της. Η μόνη αλήθεια είναι ότι αναζητούσε πλοίο προς ναύλωση για μεταφορά πετρελαίου από τη Λιβύη προς την Ελλάδα. Ατζέντης πλοίων του πρότεινε και το επίδικο “Noor One”, το οποίο απέρριψε ως ακατάλληλο και ασύμφορο. Έχουμε ενημερώσει τις Αρχές ότι ο εντολέας μας είναι ανά πάσα στιγμή στη διάθεσή τους».
Ανάμεσα στους ποινικολόγους είναι και ο Παύλος Σαράκης που καλείται να υπερασπιστεί τον μελλοντικό αγοραστή-εφοπλιστή του μικρού τάνκερ που κουβαλούσε στα αμπάρια του τους τόνους της σκόνης |
Ήταν λίγα λεπτά μετά τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 13 Ιουνίου. Στη βίλα της Φιλοθέης έχουν εισβάλει τα «βατράχια» του Λιμενικού και μαζεύουν τα τσουβάλια με τον μισό τόνο καθαρής ηρωίνης.
Την ίδια ώρα, μια μαύρη Mercedes, με αριθμό κυκλοφορίας ΙΗΧ-7643, μπαίνει με ταχύτητα στο πάρκινγκ του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ο μελαψός οδηγός παρκάρει όπως-όπως το πολυτελές αυτοκίνητο, βγάζει από το πορτ μπαγκάζ μια χειραποσκευή και, αφού παραδίδει τα κλειδιά του οχήματος στον υπάλληλο του καταστήματος ενοικίασης αυτοκινήτων, παίρνει το πρώτο αεροπλάνο και χάνεται από τη χώρα...
Δέκα ημέρες αργότερα, οι «Ράμπο» του Λιμενικού αποκρυπτογραφούν την ταυτότητά του. Πρόκειται για τον Ιρανό Αχμέντ Σαχίντ, ο οποίος, όμως, χρησιμοποιούσε διαβατήριο που εκδόθηκε στο Ντουμπάι με αριθμό RE0005944 και δήλωνε τόπο γέννησης το νησί Σεν Κρίστοφερ στην Καραϊβική.
Είναι το πρόσωπο-κλειδί στη μεγάλη μπίζνα της ηρωίνης και ένα από τα μεγάλα κεφάλια του καρτέλ στο λεγόμενο «χρυσό τρίγωνο» Πακιστάν, Ιράν, Αφγανιστάν. Ο συγκεκριμένος άντρας, που βρέθηκε στην Ελλάδα για να έχει την υψηλή επιστασία στη μεταφορά των δύο και πλέον τόνων ηρωίνης, κατάφερε να ξεγλιστρήσει κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή μετά από ένα μήνυμα που έλαβε στο κινητό του από τον εφοπλιστή, την ώρα της μεγάλης εφόδου στην έπαυλη της Φιλοθέης.
Δεν κατάφερε, όμως, να ξεφύγει το δεξί του χέρι και συμπατριώτης του, BonyadAhmadzehi, o οποίος τον εκπροσωπούσε στο «Noor One» και ο οποίος, στην κατάθεσή του, περιγράφει λεπτό προς λεπτό όλη την επιχείρηση μεταφοράς των ναρκωτικών από τη θάλασσα του Ομάν στο λιμανάκι της Ελευσίνας και στη συνέχεια στη βίλα του εμπόρου διαμαντιών στη Φιλοθέη και τις αποθήκες στο Κορωπί.
«Φορτώναμε την ηρωίνη με λάντζα»
Οταν το βράδυ του περασμένου Σαββάτου οι κουκουλοφόροι των Ειδικών Δυνάμεων του Λιμενικού μπούκαραν στο «Noor One» στην Ελευσίνα, συνέλαβαν τα δέκα μέλη του πληρώματος, που ήταν Ινδοί, αλλά και έναν 47χρονο Ιρανό, ο οποίος φαινόταν στο πλοίο ως επισκέπτης.
Ο συγκεκριμένος ήταν απόλυτα συνεργάσιμος με τις Αρχές και στην κατάθεση που έδωσε περιέγραψε στους αξιωματικούς τα πάντα. Από το πώς ο καταζητούμενος πλέον Αχμέντ Σαχίντ, που παρουσιάστηκε ως Μοχάμεντ, τον στρατολόγησε στο Ιράν για να είναι το μάτι του και το αυτί του πάνω στο πλοίο κατά τη μεταφορά των δύο και πλέον τόνων ηρωίνης, μέχρι τις περιπέτειές του στη νυχτερινή Αθήνα.
«Πήγα στα σύνορα Πακιστάν - Ιράν. Με ένα καΐκι με μετέφεραν μεσοπέλαγα όπου μπήκα σε μια λάντζα που είχε την ηρωίνη χωρισμένη σε πλαστικές συσκευασίες. Μπήκα στη λάντζα και μετά από δύο ημέρες και ενώ ήμασταν σε διεθνή ύδατα ανάμεσα στο Πακιστάν και το Ομάν, μας προσέγγισε βραδινές ώρες το πλοίο “Noor One”. Τότε μεταφέραμε τις συσκευασίες της ηρωίνης από τη λάντζα στο πλοίο και τις αποθηκεύσαμε στα κατώτερα καταστρώματα πλησίον του μηχανοστασίου, χρησιμοποιώντας τις δύο ανθρωποθυρίδες που υπάρχουν από το πάνω κατάστρωμα. Μετά από ταξίδι περίπου 15 ημερών φτάσαμε στην Ελλάδα, στο σημείο που βρίσκεται σήμερα το πλοίο. Εκεί μας περίμεναν πέντε-έξι άτομα που είχαν έρθει με τέσσερα αυτοκίνητα και ξεκίνησαν να μιλάνε με τον καπετάνιο. Μισή ώρα αργότερα μας δόθηκε εντολή να φορτώσουμε σε μια άσπρη Mercedesπερίπου 300 κιλά ηρωίνης που είχαμε μοιράσει σε σακ βουαγιάζ. Η Mercedesέφυγε και λίγη ώρα αργότερα μπήκα κι εγώ ως συνεπιβάτης σε ένα άλλο αυτοκίνητο και πήγαμε στην αποθήκη του Κορωπίου» περιγράφει στην κατάθεση του ο Ιρανός.
Τι υποστηρίζει ο άνθρωπος που φέρεται να το ναύλωσε
Το «Noor One», πρώην «Κύθνος», αποτελεί το μεγάλο μυστήριο που συνδέει πρόσωπα και καταστάσεις στο καρτέλ της ηρωίνης. Σύμφωνα με το διαβιβαστικό της δικογραφίας, από τις 19 Μαρτίου του 2014 ανήκει στην εταιρεία BronteVentures Inc, με ιδιοκτήτρια τη συλληφθείσα 52χρονη Κ.Α.
Οι πληροφορίες, όμως, λένε ότι εμπλοκή με την ιδιοκτησία του πλοίου έχει και ο 40χρονος εφοπλιστής που συνελήφθη στη βίλα της Φιλοθέης, ενώ στο παρελθόν το πλοίο φαίνεται να έχει χρησιμοποιηθεί και σε άλλες «βρωμοδουλειές», όπως σε δουλεμπόριο μεταναστών, αφού στα αμπάρια του βρέθηκαν ακόμη και πιπίλες, που προφανώς άνηκαν στα παιδιά από τις δύστυχες οικογένειες μεταναστών που πλήρωσαν χαράτσι στους μαφιόζους για να φτάσουν στην Ευρώπη.
Οι πληροφορίες, όμως, λένε ότι εμπλοκή με την ιδιοκτησία του πλοίου έχει και ο 40χρονος εφοπλιστής που συνελήφθη στη βίλα της Φιλοθέης, ενώ στο παρελθόν το πλοίο φαίνεται να έχει χρησιμοποιηθεί και σε άλλες «βρωμοδουλειές», όπως σε δουλεμπόριο μεταναστών, αφού στα αμπάρια του βρέθηκαν ακόμη και πιπίλες, που προφανώς άνηκαν στα παιδιά από τις δύστυχες οικογένειες μεταναστών που πλήρωσαν χαράτσι στους μαφιόζους για να φτάσουν στην Ευρώπη.
Η εξακρίβωση των ατόμων που εμπλέκονται με έμμεσο ή άμεσο τρόπο με το «Noor One», θα ανοίξει, όπως λένε οι αξιωματικοί του Λιμενικού, τον κύκλο των ατόμων που σχετίζονται με το καρτέλ της ηρωίνης.
Ο ποινικολόγος Παύλος Σαράκης, ο οποίος εκπροσωπεί νομικά τον άνθρωπο που φέρεται να ναύλωσε το πλοίο για το συγκεκριμένο δρομολόγιο από το Πακιστάν στην Ελευσίνα αντί του ποσού των 100.000 ευρώ, τονίζει : «Ο εντολέας μου αρνείται ρητά και κατηγορηματικά ότι ναύλωσε το επίμαχο πλοίο για το ταξίδι του από τον Περσικό Κόλπο στην Ελευσίνα. Ο ισχυρισμός του είναι αμάχητος και αληθής, αφού ουδέποτε υπέγραψε ναυλοσύμφωνο με την πλοιοκτήτρια εταιρεία ή άλλο εκπρόσωπό της. Η μόνη αλήθεια είναι ότι αναζητούσε πλοίο προς ναύλωση για μεταφορά πετρελαίου από τη Λιβύη προς την Ελλάδα. Ατζέντης πλοίων του πρότεινε και το επίδικο “Noor One”, το οποίο απέρριψε ως ακατάλληλο και ασύμφορο. Έχουμε ενημερώσει τις Αρχές ότι ο εντολέας μας είναι ανά πάσα στιγμή στη διάθεσή τους».