21/2/11

Τα καυτά ερωτήματα 48 ημέρες πριν

Δυστυχώς για εσάς υπουργέ μου, στο υπουργείο σας διαθέτετε και όλους τους μηχανισμούς, που αποδεικνύουν την αλήθεια, ότι δηλαδή από τις 27 Δεκεμβρίου του 2010, στις 3:16 το μεσημέρι, έχετε στο προσωπικό σας ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τις σχετικές ερωτήσεις μου, για το "ιπτάμενο σκάνδαλο" με το αεροσέβρις των ελικοπτέρων της Π.Υ και της ΕΛ.ΑΣ. Από τις 27/12/2010 απαντήσατε στις 13 Φεβρουαρίου του 2011. Πέρασε χρόνος υπουργέ μου. Δείτε όμως ξανά το e-mail που σας έστειλα στην επίσημη ηλεκτρονική σας διεύθυνση ως υφυπουργού.


---------- Προωθημένο μήνυμα ----------
Από: vasilis xhtos <b.xitos@gmail.com>
Ημερομηνία: 27 Δεκεμβρίου 2010 3:16 μ.μ.
Θέμα: Ελικόπτερα
Προς: yfyp@yptp.gr


Από: Βασίλης Χήτος διαπιστευμένος δημοσιογράφος μέλος ΕΣΗΕΑ [Α.Μ 39..]. Τηλ. 6944-3956...

Προς Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη

Κ. Μανώλη Όθωνα

Υπ’ οψιν Συμβούλου τύπου κας Ρ...ου

Σύμφωνα με Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, αποφασίστηκε η ακύρωση όλων των «εν εξελίξει» διαδικασιών ανάθεσης της συντήρησης των ελικοπτέρων του Πυροσβεστικού Σώματος που είχαν ξεκινήσει επί Νέας Δημοκρατίας καθώς και οι συμβάσεις που είχαν συναφθεί βάσει αυτών. Κατά το ίδιο Δελτίο Τύπου η απόφαση αυτή ήταν επιβεβλημένη, διότι οι δικαστικές εμπλοκές που μεσολάβησαν προκάλεσαν μεγάλη καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των διαδικασιών και διότι η καθυστέρηση οδηγούσε σε απ’ ευθείας αναθέσεις που γεννούσαν θέματα νομιμότητας. Επιπλέον, κατά το ίδιο Δελτίο Τύπου οι ανατεθείσες συμβάσεις δεν πετύχαιναν σε ικανοποιητικό βαθμό την πλοϊμότητα των ελικοπτέρων του Π.Σ. παρά το υψηλό κόστος. Aν έχετε την καλοσύνη κ. Υπουργέ να μου απαντήσετε στις εξής ερωτήσεις:

1) Ο διαγωνισμός 11/2009 είχε φθάσει στο τέλος του, με την τελευταία αίτηση ασφαλιστικών μέτρων να δικάζεται στις 13-12-2010. Πώς, λοιπόν, ισχύει η δικαιολογία των μακροχρόνιων δικαστικών εμπλοκών, αφού λογικά η απόφαση του Δικαστηρίου θα εκδιδόταν πολύ σύντομα; (σημείωση: Η ματαίωση αποφασίσθηκε τρεις ημέρες πριν τη συνεδρίαση του Δικαστηρίου).

2) Στον ίδιο διαγωνισμό δεν είχαν ακόμα ανοίξει οι οικονομικές προσφορές, όταν αποφασίσατε τη ματαίωση. Πώς, λοιπόν, ισχύει η δικαιολογία του υψηλού κόστους, αφού οι τιμές που προσφέρθηκαν ήταν άγνωστες στο Υπουργείο;

3) Η μοναδική σύμβαση που συνάφθηκε και αφορούσε τα ελικόπτερα του Π.Σ. (1242/2010) υπογράφηκε επί ΠΑ.ΣΟ.Κ. και όχι επί Ν.Δ. (Γενικός Γραμματέας Γ. Τασούλας). Η παράτασή της αποφασίσθηκε στις 16-10-2010 από το υπουργείο σας. Ποιόν αφορούν, λοιπόν, τα «θέματα νομιμότητας» που επικαλείστε στο δελτίο τύπου;

4) Ενώ αναφέρετε ότι στην περίπτωση του Π.Σ. κινηθήκατε με γνώμονα την αποφυγή των απ’ ευθείας αναθέσεων, που γεννούν θέματα νομιμότητας, για ποιο λόγο τα ελικόπτερα της ΕΛ.ΑΣ. συντηρούνται με διαδοχικές απ’ ευθείας αναθέσεις (στην ίδια πάντα εταιρία) εδώ και πολλούς μήνες;

5) Και για να φθάσουμε στην επίτευξη πλοϊμότητας, για ποιο λόγο η συντήρηση των ελικοπτέρων της ΕΛ.ΑΣ. ανατέθηκε και πάλι απ’ ευθείας, μολονότι ο ανάδοχος δεν τήρησε τις υποχρεώσεις του όσον αφορά την πλοϊμότητα των ελικοπτέρων;

Σας ευχαριστώ