6/2/11

Αναγκαία διευκρίνηση για τους "Πυρήνες"

Απέχουν με απεργία πείνας από τη δίκη της "Συνομωσίας των Πυρήνων της Φωτιάς" οι τέσσερις προφυλακισμένοι κατηγορούμενοι οι: Παναγιώτης Αργυρού, Χάρης Χατζημιχελάκης, Μασούρας Παναγιώτης και Καραγιαννίδης Γιώργος. Η πέμπτη κατηγορούμενη που επίσης έχει προφυλακιστεί, με δήλωσή της αποσαφηνίζει πως η απόφασή της να παραστεί η ίδια στην δίκη δεν σημαίνει απαραίτητα πως διαφοροποιείται από τους υπόλοιπους. Ιδού μεταξύ άλλων τι υποστηρίζει η Κωνσταντίνα Καρακατσάνη:
" Χρησιμοποιήθηκε η δική μου στάση για τη δημιουργία μιας εικόνας «διχασμένου μετώπου των κατηγορουμένων» με εμφανή στόχο την υποβάθμιση της απεργίας πείνας που έχουν ξεκινήσει οι συγκατηγορούμενοι μου. Πρέπει επίσης να γίνει ξεκάθαρο ότι ποτέ δεν είπα στο δικαστήριο πως αποδέχομαι να δικαστώ ερήμην. Παρόλα αυτά είτε συμφωνώ, είτε διαφωνώ, συμμετέχω ή δε συμμετέχω στην απεργία πείνας, οποιαδήποτε επιλογή αγώνα κρατουμένων είναι από εμένα σεβαστή. Η παρουσία μου στη δίκη σε καμία περίπτωση δε σημαίνει πως ενστερνίζομαι τη στάση της έδρας που αρνείται πεισματικά να δεχτεί τα αιτήματα την ίδια στιγμή που 4 συγκατηγορούμενοι μου έχουν προχωρήσει σε απεργία πείνας. Επίσης η παρουσία μου σηματοδοτεί την άρνηση μου να παραχωρήσω στο κράτος το προνόμιο να κάνει μια δίκη χωρίς δικηγόρους και κατηγορούμενους, άρα και χωρίς αντίλογο, πράγμα που σημαίνει πως θα διευκολυνθούν στο να επιβάλλουν τον ολοκληρωτισμό των αγορεύσεων και των αποφάσεων τους. Δε θέλω το δικαστήριο αυτό να μετατραπεί σε ένα νεκροταφείο που θα θάψει μέσα του την άρνηση των κατηγοριών και φυσικά θα θάψει την κραυγή μου ενάντια στους διώκτες και τους κατήγορους μου, που επειδή απλά «υποψιάστηκαν» δε δίστασαν από κοινού να με φυλακίσουν. Αλλά αυτά είναι τα σημάδια των καιρών μας. Η εποχή της οικονομικής αφαίμαξης της κοινωνίας, της συστημικής κρίσης, η εποχή που η κρατική βαρβαρότητα οξύνεται και θωρακίζεται. Η εποχή των 30 και πάνω πολιτικών κρατούμενων ".

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ Γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού