21/2/11

Η απάντηση που σας οφείλω υπουργέ μου!





Γράφει ο βασίλης χήτος



Ήταν εξ αρχής συνειδητή επιλογή μου για λόγους "ανταγωνιστικούς" να μην ασχοληθώ στο διαδίκτυο, καθόλου με το "Ιπτάμενο σκάνδαλο" για την ανάθεση της συντήρησης των ελικοπτέρων της Πυροσβεστικής υπηρεσίας και της Αστυνομίας, αλλά και να μην απαντήσω πριν αυτό το κάνει [χθές] η Διεύθυνση της Κυριακάτικης εφημερίδας των "Αποκαλύψεων". Υφυπουργέ μου Εμμανουήλ Όθωνα, το θέμα που προανέφερα ανέδειξε με δισέλιδο αφιέρωμα για πρώτη φορά η εφημερίδα μου "Αποκαλύψεις" στην έκδοση της τελευταίας ημέρας του 2010. Ανάλογο ρεπορτάζ με μια σελίδα υπήρχε και την επομένη Κυριακή 9-1-2011, όπου αποκαλύπταμε πως ενώ με απόφασή του, το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, τινάζει στον ... αέρα, τις χρυσοφόρες συμβάσεις για το σέρβις των "κόκκινων" ελικοπτέρων, την ίδια ώρα για το πέταγμα των "μπλέ" ελικοπτέρων της ΕΛ.ΑΣ οι διαδικασίες -σε αρεστή σας ιδιωτική εταιρεία- γίνονται συνοπτικές με το πρόσχημα, εγγράφων της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας που κρίνει την από αέρος υποστήριξη αναγκαία στις επιχειρήσεις που γίνονται για την καταπολέμηση της τρομοκρατίας. Και ασφαλώς στο ρεπορτάζ παραθέταμε και την απόρρητη έκθεση της Αντιτρομοκρατικής [ΔΑΕΕΒ] με πρώτη εκείνη στις 29-4-2010 και στη συνέχεια για την ανανέωση της σύμβασης, άλλο έγγραφο του υπουργείου σας, μόλις στις 20 του περασμένου Νοέμβρη με την παρατήρηση ότι: " Οι διαλαμβανόμενοι λόγοι της ΔΑΕΕΒ ... εξακολουθούν να ισχύουν". Λησμόνησα στο σημείο αυτό να σας επισημάνω πως το θέμα αυτό ήταν αποκλειστικά δική μου πληροφορία, όπως και όλα τα σχετικά έγγραφα απ' τα δυο αυτά πρώτα ρεπορτάζ. Στο πρώτο ρεπορτάζ μου ανέφερα μάλιστα πως: Επιχειρηματικοί κύκλοι αλλά και υψηλόβαθμοι αξιωματικοί της Π.Υ κάνουν λόγο για υφυπουργό της κυβέρνησης που έχει "ειδικούς λόγους να επιδιώκει την οριστική ... έξωση συγκεκριμένης εταιρείας από τη συντήρηση των ελικοπτέρων της Πυροσβεστικής ". Μέχρι τότε και σε διάστημα 15 ολόκληρων ημερών το υπουργείο σας έκανε "γαργάρα" το θέμα. Στις 13 Φεβρουαρίου η εφημερίδα επανήλθε στο θέμα με νέα στοιχεία που περιήλθαν στην κατοχή της και σας απηύθυνε σε εσάς προσωπικά αυτή τη φορά, μια σειρά από "11" στον αριθμό εύλογα ερωτήματα. Και ξαφνικά τότε εσείς θυμηθήκατε να απαντήσετε και να κάνατε την ιστοσελίδα του υπουργείου σας "Ζωνιανά"... Να σημειώσω εδώ πως λόγο της ενασχόλησής μου με το θέμα του Παλαιοκώστα που επικηρύξατε με 1 εκατομμύριο ευρώ, δεν μπορούσα εξ αντικειμένου να ασχοληθώ και με το νεο δισέλιδο για το "αεροσέρβις". Αυτό το χειρίστηκε με επιτυχία ο συνάδελφος Αλέξης Σείριος , που αν διαθέτετε στοιχειώδης νομικές γνώσεις είναι πολύ διακριτικά διατυπωμένο προς το πρόσωπό σας ως αρμόδιου υφυπουργού. Τότε λοιπόν εσείς βγάλατε μια ανακοίνωση που σε ύφος θυμίζει κάτι απο το βαθύ παρακμιακό ΠΑΣΟΚ της εποχής Κουτσόγιωρα με "πάμπρες, μπράβους και τούβλα...".

"Είναι γνωστό -λέτε- ότι ενίοτε κυκλοφορούν λαθρόβια έντυπα αποκλειστικά για την προώθηση επιχειρηματικών συμφερόντων και για το λόγο αυτό «πιέζουν», «εκβιάζουν» ή «τιμωρούν». Επειδή η εφημερίδα «ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ» πιστεύω ότι δεν εμπίπτει σε αυτήν την κατηγορία, θα φιλοξενήσει ελπίζω την επόμενη Κυριακή συνέντευξή μου, όπου θα απαντήσω σε κάθε σχετική ερώτηση και θα παράσχω κάθε σχετική διευκρίνιση.

Μανώλης Όθωνας
Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη

Υ.Γ. : Επειδή παρά τις προσπάθειές μου δεν έχω καταφέρει μέχρι στιγμής να εντοπίσω, αφού κανείς δεν γνωρίζει την ύπαρξή του τον υπογράφοντα το δημοσίευμα κ. Σείριο Αλέξη, φαντάζομαι ότι θα μου κάνει την τιμή να είναι ο ίδιος, εκείνος στον οποίο θα δώσω τη συνέντευξη ή που θα κοινοποιήσω τη σχετική αγωγή ".


Μα τα "11" συνολικά ερωτήματα σας τέθηκαν ήδη από την επίμαχη Κυριακή, που ο συνάδελφος απευθήνθηκε προσωπικά σε εσάς στο ρεπορτάζ του. Τώρα όσον αφορά το σκέλος του υστερόγραφού σας περί "συντάκτη-φάντασμα" που δυσκολευτήκατε τάχα να βρείτε εκείνη την Κυριακή, ο Διευθυντής ή και ο ίδιος ο εκδότης της εφημερίδας, με το οποίο μιλήσατε σας πέφτει λίγος; Το λέω αυτό υπουργέ μου γιατί σ' άλλα συγκροτήματα, ούτε ράχη τη ράχη δεν τολμάτε να αξιώσετε επικοινωνία με τον εκδότη!

Όσο για τις λέξεις "λαθρόβια έντυπα που εκβιάζουν και τιμωρούν" αυτοί οι παραπλανητικοί και πεζοδρομιακοί χαρακτηρισμοί, θα πήγαιναν καλύτερα σ' αυτούς που συναντάμε όταν κάνουμε το ρεπορτάζ στους κακόφημους δρόμους , της Συγγρού και της Φυλής. Εσείς χωρίς σωματοφύλακες υπουργέ μου δεν το κουνάτε ρούπι από το αναπαυτικό σας γραφείο. Και χωρίς συνοδεία ούτε στο Μυλοπόταμο, την εκλογική σας περιφέρεια, δεν μπορείτε να πατήσεται το πόδι σας?

Το καλό όμως υπουργέ μου σας το αφήνω για το τέλος και σας το παραθέτω αναλυτικά σε ξεχωριστή ανάρτηση του Crimes on air που ακολουθεί. Εσείς που κόπτεστε για να δώσετε συνέντευξη και να απαντήσετε στα ερωτήματα της εφημερίδας, που ήσασταν στις 27 Δεκεμβρίου του 2010 όταν τηλεφώνησα στη γραμματεία σας στην Κατεχάκη και στη συνέχεια την ίδια ημέρα σας απέστειλα μέσω e-mail τα ερωτήματά μου, στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση που μου υπέδειξε η υφισταμένη σας; Πριν καν δηλαδή δημοσιευτεί ακόμη και το πρώτο ρεπορτάζ των "Αποκαλύψεων". Υπουργέ μου, σας πήρε 48 ημέρες για να μας απαντήσετε σκαιότατα; Μεγαλιότατε Όθωνα οι Βασιλείς εκφέρονται ευπρεπώς! Και αυτό σας διέφυγε;

ΥΓ:Η εκτίμησή μου προς το προσωπό σας δεδομένη. Όχι όμως εκείνο του τζάμπα μάγκα ..!