9/3/11

Τυχαίο;

Το ... καλύτερο παιδί ο πρόεδρος της ΠΑΝΑΧΑΪΚΗΣ πήρε το λάβαρο της κάθαρσης, στην προσπάθειά του να μην εκδιωχθεί από την Πάτρα, μετά τους μπράβους του, που έδερναν διαμαρτυρόμενους φιλάθλους για το ... τσιμέντο της ομάδος στην Γ' Εθνική κατηγορία.
Ιδού η ανάγνωση των απομαγνητοφωνήσεων που έδωσε ο Κούγιας:


«Σας διαβάζω -λέει ο κ. Κούγιας- είναι η φωνή του Μπέου:

''Το είπε, το παραδέχεται ο Δαλούκας. Μίλησε με αυτόν. Οχι του είπα ότι αυτά τα έκανε κακώς πίσω από την πλάτη μου. Εγώ τότε ήμουν στην Ιταλία με την
ομάδα μου.
Έχω δύο τρεις ανθρώπους εδώ. Μήπως βρούμε άκρη. Τον πήρα την Παρασκευή και του είπε ότι δεν πλησιάζεται. Τον παίρνω τηλέφωνο και του λέω: Βαγγέλη ξέχασέ το. Ψάξου μόνος σου. Τ
ην Τετάρτη με παίρνει τηλέφωνο μόλις τελείωσε το ματς. Εχω τρελαθεί και φταις κι εσύ. Την επαύριο πάω κάτω.
Βαγγέλη του λέω γιατί έχω εγώ συμμετοχή; Σκέφτεσαι να μην σε έπαιρνα. Θα νόμιζες ότι πάμε να τα κάνουμε πλακάκια. Τον παίρνω τον Δαλούκα και του λέω θέλω να σε δω. Τον βρίσκω στον Βόλο. Του λέω τελειώσαμε. Του λέω τι μου είπε ο Βαγγέλης. Δεν θέλω καλημέρα. Θα τον είχα προστατεύσει μου είπε. Εγώ ξέρεις τι θα έλεγα στον Βαγ
γέλη. Δωσ' του τα 200 χιλιάρικα και πάμε μαζί...''.

Αυτά λέει η μία κασέτα. Για εμένα η δεύτερη είναι η χυδαιότερη. Ακούστε τον κύριο πετυχημένο.


"Του λέω, αντί να μπει ο Κάκος βάλτε τον Δαλούκα που θα παίξει 52-48 Αρη. Τον παίρνω τηλέφωνο και του λέω πρόσεξε. Εάν μπεις εκεί θα βοηθήσεις; Δεν θέλω έγκλημα, να βοηθήσεις. Μου λέει ό,τι μου πεις. Του λέω πρόσεχε, θα γίνει της πουτ.... Θα το κανονίσω αυτό αν πάνε όλα καλά. Πάω στον Βόλο, πρόσεξε μπροστά στη γυναίκα του. Του λέω πρόσεξε καλά.
Βλέπω το πέναλτι. Τον παίρνω στο ημίχρονο. Το έχει κλειστό, τον ξαναπαίρνω, δεν απαντάει. Εχε υπόψη σου ότι είσαι μουν..., δηλαδή διπρόσωπος. Όταν τον πήρα, ήταν στην Πολωνία, του είπα πρόσεξε γιατί θα έρθουν Βούλγαροι, Ρουμάνοι και δεν θα μπορώ να τους ελέγξω. Θα βγει κόσμος που δεν μπορώ να ελέγξω και μην λες να βγω ή να μην βγω μπροστά".