16/5/13

Μια αλλά σέξι

Απο το: MyReview.gr


     
 Η Miley Cyrus είναι στο εξώφυλλο του τεύχος Μαΐου του περιοδικού V, όπου προσπαθεί να σπάσει την περσόνα της Disney βάζοντας το χέρι της στο στήθος και επιδεικνύει τη γραμμή των οπισθίων της. Φαίνεται πως η ανατροπή δουλεύει, αφού θυμίζει ερωτικό εξωτικό πτηνό.
Στο τεύχος, μιλά ακόμα και για τις φήμες ότι η ίδια και ο Liam Hemsworth έχουν αναβάλει  το γάμο. Έκπληξη έκπληξη. Είναι εντελώς καλά.
«Δεν είμαι στο σπίτι με το αγόρι μου όλη την ώρα. Δουλεύουμε. Κάθε εβδομάδα είναι «Τελικά  χώρισαν; Επειδή δεν βλέπουμε μια φωτογραφία τους,» λέει.
Μια παθιασμένη Miley συνεχίζει λέγοντας, «δεν έχω χρόνο να πάω στο Starbucks με το αγόρι μου κάθε πρωί. Μακάρι να το έκανα, αλλά εγώ δεν μπορώ. Θα προτιμούσα να χαλαρώσω στο σπίτι μου και να είναι εκεί για το διάστημα που πραγματικά μπορώ να περάσω μαζί του. "
Και προσθέτει, "Και μετά είμαι στο στούντιο όλη την ημέρα. Σηκώνεται να πάει στη δουλειά  στις έξι και έρχομαι στο σπίτι στις πέντε από το στούντιο. Έβαλα αυτό το δίσκο πριν από τα πάντα, και ποτέ δεν έχω το κάνει αυτό με τίποτα. Έχω επενδύσει πάρα πολύ σε αυτό το δίσκο για να βάλω οτιδήποτε άλλο μπροστά από αυτό."