5/8/16

Η φόνισσα του Κορωπίου

Στη φυλακή οδηγείται η φόνισσα του Κορωπίου

«Θόλωσα... Ζητώ συγγνώμη από τα τέσσερα παιδιά», λέει στο protothema.gr η φόνισσα
Στον εισαγγελέα οδηγήθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής η 26χρονη η οποία  μαχαίρωσε μέχρι θανάτου την πρώην σύζυγο του συντρόφου της, καθώς στο πρόσωπο της έβλεπε την ερωτική της αντίζηλο. Πριν από λίγο, με τη σύμφωνη γνώμη εισαγγελέα και ανακριτή κρίθηκε προφυλακιστέα, κατηγορούμενη για ανθρωποκτονία από πρόθεση.
Χωρίς να πει τίποτα στους δημοσιογράφους που την περίμεναν, η νεαρή γυναίκα πέρασε την πόρτα του κτηρίου της Ευελπίδων προκειμένου να δώσει εξηγήσεις για το τι ήταν αυτό που την οδήγησε στο φονικό με θύμα την 35χρονη πρώην σύζυγο του σημερινού συντρόφου της.
Η φόνισσα του Κορωπίου δήλωσε ενώπιον των δικαστικών λειτουργών  μετανιωμένη για την πράξη της και ζητούσε συγγνώμη από τα τέσσερα παιδιά:  τα δύο που η ίδια απέκτησε με τον 41χρονο σύντροφό της και τα δύο που είχε ο άνδρας με το 35χρονο θύμα. Αντιμετωπίζοντας  την κατηγορία της ανθρωποκτονίας απο πρόθεση, η 26χρονη είπε: «Πέρασα από το συνεργείο του άντρα μου.
Δεν τον βρήκα εκεί και πήγα στο σπίτι της. Λογομαχήσαμε άσχημα. Για το Γιάννη. Δεν ξέρω αν ο άντρας μου είχε επιστρέψει σ' αυτή. Μου είπε όμως, πάρα πολλά λόγια, για τα παιδιά μου και τους γονείς μου και θόλωσα. Δεν ήξερα τί έκανα. Ζητώ συγγνώμη απ΄ την οικογένειά μου που τους έφερα σε δύσκολη θέση, απ' τα παιδιά μου και από τα άλλα παιδιά, γιατί αυτά έχουν μεγάλο πρόβλημα. Εκείνη την ώρα δεν κατάλαβα τί έκανα. Αυτή τη στιγμή το ζω σαν όνειρο. Είχα θολώσει και δεν ήξερα τί έκανα».
Στην Ευελπίδων αναμένεται να βρεθεί τις επόμενες ώρες και ο 41χρονος άνδρας, ο οποίος είναι το μοιραίο πρόσωπο στη συγκλονιστική υπόθεση, αφού η σύντροφός του είναι εκείνη που έκοψε το νήμα της ζωής της πρώην συζύγου του.

Ο 41χρονος συνελήφθη την Πέμπτη το απόγευμα μετά απο καταδίωξη, αφού πρώτα πυροβόλησε και τραυματισε τους γονείς της 26χρονης. Ήταν λίγο μετά τις 16:30 το απόγευμα της Πέμπτης όταν ο 41χρονος με μια καραμπίνα στα χέρια μπήκε στο σπίτι του πεθερού του και με προτεταμένο το όπλο άρχισε να φωνάζει ότι θα τους σκότωνε. Το ζευγάρι άρχισε να εκλιπαρεί τον 41χρονο, ο οποίος δεν ήταν σε θέση να ελέγξει τον εαυτό του. Την ώρα που βρισκόταν στο πατρικό της 26χρονης συντρόφου του μίλησε  τηλεφωνικά και είπε:  «Έμπλεξα με τα σκ...α. Έμπλεξα...Μου έφαγε τη γυναίκα. Δεν θα μείνει ρουθούνι απόψε. Ας έρθουν χίλια περιπολικά. Την καραμπίνα την έχω στο στόμα του. Όποιος έχει αρ...α ας έρθει.Φέρτε μου το γιο μου να μιλήσω. Κάποιος πρέπει να πληρώσει σήμερα γι' αυτό. Μου έφαγε τη γυναίκα, την καλύτερη γυναίκα...».