17/2/23

Μάνος Δασκαλάκης: "Μου έκανε μάγια η Ρούλα"

 

Πράματα και θάματα ακούστηκαν στη δικαστική αίθουσα κατά τη διάρκεια της εξέτασης του Μάνου Δασκαλάκη για τη σχέση του με την Ρούλα Πισπιρίγκου, από τον Αλέξη Κούγια στη δίκη για τη δολοφονία της Τζωρτζίνας. Ο πατέρας των τριών παιδιών την κατηγόρησε ότι ήθελε να του κάνει μάγια για να τον κρατήσει κοντά της και ότι έβαλε μπράβο για να τον δείρει, ενώ κάποια στιγμή δεν άντεξε και ξέσπασε σε κλάματα. Ο Μάνος Δασκαλάκης υποστήριξε πως η κατηγορούμενη πίστευε πως αν σκότωνε τα παιδιά θα κέρδιζε τον ίδιο, ενώ αναφέρθηκε σε διάφορα μηνύματα που έστελνε στην αδελφή της και σε χαρτορίχτρες, ενώ η Τζωρτζίνα ήταν στο νοσοκομείο. "Έστειλε μήνυμα στην αδελφή της και την ρωτούσε αν είδε αν φορούσα τη βέρα μου. Της έλεγε ότι δεν θα με αφήσει μόνο μου με το παιδί. Το παιδί με ζητούσε, έκλαιγε και μου έστειλε μήνυμα να πάω να το δω. Πήγα το ίδιο απόγευμα", είπε ο Μάνος Δασκαλάκης. Ανέφερε επίσης ένα περιστατικό, όταν η Τζωρτζίνα ήταν στη ΜΕΘ κι έδινε μάχη για τη ζωή της, που η κατηγορούμενη τού έστειλε μήνυμα, ζητώντας να την ξεμπλοκάρει, ώστε να τον συμπεριλάβει σε μια ανάρτηση στο Facebook για τα δύο χρόνια από τον θάνατο της Μαλένας. Ο πατέρας των τριών παιδιών από την Πάτρα, υποστήριξε πως η εν διαστάσει σύζυγός του αντάλλασσε μηνύματα με χαρτορίχτρες από τις οποίες ζητούσε πίσω τα χρήματά της γιατί δεν έπεσαν μέσα στις προβλέψεις τους. Απίθανα πράγματα στην κατάθεση Δασκαλάκη που ξέσπασε σε κλάματα - "Ήθελε να πάρει το σπέρμα μου για να μου κάνει μάγια".

Δασκαλάκης σε Κούγια: Το 2018 είχα εξωσυζυγική σχέση και η Ρούλα το δέχτηκε - "Θα σας μηνύσουμε", του απάντησε

"Είχε πει σε φίλη της ότι της είπε χαρτορίχτρα να με ρίξει στο κρεβάτι για να μου πάρει το σπέρμα και να μου κάνει μάγια", είπε ο Μάνος Δασκαλάκης. Για πρώτη φορά σήμερα ο Μάνος Δασκαλάκης παραδέχθηκε εξωσυζυγική σχέση, με τον Αλέξη Κούγια να του δηλώνει ότι θα τον μηνύσει γιατί δεν είχε αναφέρει ξανά ότι είχε απατήσει την εν διαστάσει σύζυγό του.

Κούγιας: Θυμάστε πώς χαρακτηρίζετε τη σχέση σας με την κατηγορούμενη μέχρι το θάνατο της Μαλένας;

Δασκαλάκης: Άψογη, ιδανική

Κούγιας: Λέτε στην κατάθεση σας ότι ήταν όλα ιδανικά μεταξύ σας μέχρι τον θάνατο της Μαλένας. Αυτό που λέτε λοιπόν στέκει ότι σκότωσε τη Μαλένα για να σας κρατήσει;

Δασκαλάκης: Σας είπα ότι είναι μια εικασία. Επειδή είχα κάνει ήδη μια σχέση το ‘18, και τότε με τη Μαλένα έπρεπε να μείνει αυτή Αθήνα και εγώ να πάω Πάτρα, πάνω σε αυτό το στηρίζω…

Πρόεδρος: Λέτε ότι ήταν ιδανικά μέχρι το ’19. Λέτε ότι το ’18 είχατε εξωσυζυγική σχέση. Εσείς έτσι το μεταφράζετε το ιδανικά;

Δασκαλάκης: Το ‘18 υπήρξε εξωσυζυγική σχέση με την οποία βρέθηκα 2 - 3 φορές. Το είπα στην κατηγορούμενη και το δέχτηκε. Το ότι έκανα εγώ κάτι δεν οφείλεται στην κατηγορούμενη ή ότι ήταν κακή η σχέση μας. Ήταν κάτι σαρκικό. Δε σημαίνει ότι είχαμε προβλήματα με την κατηγορούμενη.

Κούγιας: Αυτό το λέτε πρώτη φορά. Μέχρι τώρα δεν το έχετε πει ποτέ και πουθενά. Είναι ένα στοιχείο που το λέτε επίτηδες σήμερα για να καταστρέψετε το τεκμήριο αθωότητας. Και είμαι αναγκασμένος να σας μηνύσω. Έχετε κάποιο στοιχείο;

Δασκαλάκης: Ναι υπάρχουν μηνύματα και μέσα στη δικογραφία.

Κούγιας για Δασκαλάκη: Εκτός από "κλαρινογαμπρό" τον χαρακτήρισε και... "μόσχο σιτευτό".

Ο Αλέξης Κούγιας αναφέρθηκε και στον ξυλοδαρμό που έχει καταγγείλει η κατηγορούμενη από τον Μάνο Δασκαλάκη κατά τη διάρκεια καβγά μετά τον θάνατο της Ίριδας. Περιγράφοντας τη σχέση τους μετά τον θάνατο της Μαλένας, ο πατέρας των τριών παιδιών είπε ότι το πένθος τους είχε απομακρύνει.

Κούγιας: Όταν λέτε μικροπροβλήματα μετά το θάνατο της Μαλένας τι εννοείτε;

Δασκαλάκης: Εννοώ ότι αντί να μας δέσει το πένθος, μας απομάκρυνε. Εγώ ασχολούμουν με τη Τζωρτζίνα κι εκείνη κλείσθηκε στον εαυτό της.

Κούγιας: Έχετε πει ότι η Ρούλα προσπαθούσε να συνέλθει από την απώλεια. Πόσο κράτησε αυτό;

Δασκαλάκης: Δύο-τρεις μήνες, δε θυμάμαι.

Κούγιας: Όταν ήρθε η Ίριδα σας έφερε πιο κοντά;

Δασκαλάκης: Ναι.

Κούγιας: Συνέβη κάτι πολύ σοβαρό στις 15 Ιουνίου του 2021

Δασκαλάκης: Δε θυμάμαι.

Κούγιας: Δείρατε πάλι την κατηγορούμενη;

Δασκαλάκης: Όχι

Κούγιας: Μας είπε η κατηγορούμενη ότι τη χτυπήσατε και αφήσατε σημάδι και είχατε συμφωνήσει να πει ότι είχε χτυπήσει σε τραπέζι.

Δασκαλάκης: Να το κρίνει η έδρα.

Πρόεδρος: Κύριε απαντήστε, η έδρα θα κρίνει.

Δασκαλάκης: Πήγε να δικαιολογήσει το ψέμα που είπε στους συγγενείς μου. Ότι τη χτύπησα, αυτό έκανε πάντα. Και μικροτσακωμός να γινόταν έπαιρνε τηλέφωνο τους συγγενείς μου και έλεγε ψέματα.

Η δίκη διεκόπη και θα συνεχιστεί την Τετάρτη.