14/10/11

Λεφτά υπάρχουν αλλά λείπουν

Στα μεγάλα «κενά» της προανάκρισης του Τμήματος Ληστειών της Ασφάλειας Αττικής αναφέρεται στο υπόμνημά του ο 23χρονος ταμίας της τράπεζας Πίστεως του αεροδρομίου, που κρίθηκε προφυλακιστέος και οδηγήθηκε στον Κορυδαλλό. Ο 23χρονος απευθυνόμενος προς την αρμόδια ανακρίτρια γίνεται πιο σαφής για τα χιλιάδες ευρώ που λείπουν από το περίπου 1,5 εκατομμύριο που κατηγορείται πως έκλεψε με συνεργούς του. 
«Δεν μπήκαν επίσης καν στον κόπο να τον ρωτήσουν οι αστυνομικοί για τα χρήματα, αφού από τις προσθέσεις -αναφέρει ο 23χρονος ταμίας- και τις αφαιρέσεις δεν βγαίνουν τα ποσά. Δεν τους ενδιέφερε να ρωτήσουν, πως πήρε ο συγκατηγορούμενός μου Ι. Β,  800.000 Ευρώ και ξόδεψε μόνο 5.000 Ευρώ και τελικά βρέθηκαν «739.530» Ευρώ; Ούτε μπήκαν στον κόπο να του πουν, ότι έστω οι «800.000» Ευρώ συν τις «450.000» Ευρώ που υποτίθεται, ότι έστειλε  για μένα κάνουν 1.250.000 Ευρώ, τα υπόλοιπα, μέχρι το 1.481.374,97 Ευρώ που πήγαν; Σαν να τους ενδιέφερε να καταθέσει μόνο σε βάρος μου και να μην τους ένοιαζε τίποτα άλλο.
Το πρόβλημα όμως παραμένει. Κάτι τρέχει με τα λεφτά. Δεν βγαίνουν όπως τα λένε οι συγκατηγορούμενοι μου και η αστυνομία δεν το έψαξε και ιδιαίτερα το θέμα αυτό.
γ) Ο συγκατηγορούμενος μου Ι.Β αφού πήρε γραμμή με την υποβληθείσα ερώτηση, άρχισε να καταθέτει, ανενόχλητος βέβαια και αυτός, μια ιστορία φανταστική, που μπορεί και να μην είναι δική του. Και αυτός δεν ρωτήθηκε καθόλου για τον «Φώτη» και τον απότακτο λιμενικό  «Γ. Θ», τους οποίους αυτός κατονόμασε και προσδιόρισε την αξιόποινη δραστηριότητα τους. Παντελής αδιαφορία της αστυνομίας ως προς αυτό [ούτε καν κλήθηκαν για κατάθεση αυτοί οι δυο].
Αυτό όμως που αποδεικνύεται σαφέστατα από την κατάθεση του Ι.Β, είναι ότι ουδέποτε περιήλθε στην κατοχή μου το περιβόητο σακ – βουαγιάζ με τις «450.000» (;) Ευρώ. Αυτός το πήρε, το παρέδωσε στον πρώην λιμενικό  Γ. Θ και αυτός το αποθήκευσε  στο πορτμπαγκάζ του Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτου του, που ήταν σταθμευμένο στο PARKING στο Παλαιό Φάληρο, που ουδείς ισχυρίσθηκε ότι εγώ πήγα ποτέ, άρα δεν ήξερα που ήτανε. Όταν υποτίθεται, ότι εγώ ζήτησα τα λεφτά μου, δεν με πήγαν στην κρυψώνα αλλά τα φέρανε στο σπίτι του Γ.Θ, τον οποίο εγώ γνώριζα (;) και από πού άραγε, εν πάση περιπτώσει όμως, του εμπιστεύτηκα και πάλι «390.000» (;)  Ευρώ!!!
Και εδώ όμως κάποια στιγμή μπαίνει θέμα αριθμητικής. Ακόμη και αν είναι αλήθεια αυτά που λέει ο συγκατηγορούμενος μου, από τα χρήματα που μέτρησε η αστυνομία, όχι ο ίδιος, του είπαν, ότι έλειπαν κάποια, γιατί αντί για «450.000» (;) Ευρώ, ήταν «293.880» (;) Ευρώ. Αυτός τότε διευκρίνισε ότι δήθεν εγώ είχα πάρει «60.000» Ευρώ, στο σπίτι του Γ. Θ, (νάτος πάλι ο απότακτος λιμενικός). Και τα υπόλοιπα «96.120» (;) Ευρώ του λένε; Βρε ξαφνικά εμμονή στο οικονομικό! Προφανώς τα πήρε ο ταμίας τους λέει, και έτσι ησύχασαν. Σιγά μη ρωτάγανε, πως τα πήρε ο ταμίας, αφού δεν ήξερε που ήταν το  PARKING και αφού δεν είχε κλειδιά του αυτοκινήτου του λιμενικού, στο πορτμπαγκάζ του οποίου ήταν τα λεφτά».