6/1/11

Ε. Σταθόπουλος: Δεν υπάρχουν στοιχεία σε βάρος μου

Ο Ευάγγελος Σταθόπουλος που φέρεται από τις αρχές ως μέλος του "ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ" του Νίκου Μαζιώτη, έστειλε επιστολή μέσα από τις φυλακές Τρικάλων, υποστρίζοντας πως κατηγορείται για τις συντροφικές του σχέσεις ως Αναρχικός και με μοναδικά επιβαρυντικά στοιχεία ελάχιστα τηλεφωνήματα. Ο Ε. Σταθόπουλος αναφέρει μεταξύ άλλων πως:

"Μετά από 7 μήνες φυλακή και αφού έχω βιώσει στο πετσί μου τα σύντομα στρατοδικεία των συμβουλίων και των συμπληρωματικών καταθέσεων, μέσα σε ένα διεκπεραιωτικό καθεστώς που δίχως κανένα πρόσχημα αδιαφορούσε παντελώς για το οτιδήποτε λέχθηκε ή για το οτιδήποτε και αν έχω αρνηθεί από την αρχή της σύλληψης μου. Όλα τα παραπάνω έχουν σαν στόχο να συνεχιστεί η εκδικητική κράτηση μου για παραδειγματικούς λόγους και για φρονηματικούς σκοπούς από τους ψευτοανακριτές. Και για να είμαι ξεκάθαρος, δεν λέω ότι είναι ψευτοανακριτές γιατί δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Αντιθέτως, την κάνουν πολύ καλά. Αλλά οπωσδήποτε όχι σαν ανεπηρέαστη αρχή, όχι πίσω από ένα δημοκρατικό προσωπείο, αλλά σαν επέκταση των μαγειρεμάτων και των σεναρίων που κατασκευάζονται στον 12ο όροφο της (αντί)τρομοκρατικής υπηρεσίας στην ΓΑΔΑ, σαν φυσικοί συνεχιστές των θέσεων των αστυνομικών αρχών της γκεμπελικής προπαγάνδας μέσω των μίντια, του μένους που εκφράζει αυτό το καθεστώς σε όποιον του αντιτίθεται με συνείδηση και συνέπεια.

Κατά αυτόν τον τρόπο παραμένω προφυλακισμένος σε ένα ιδιότυπο καθεστώς απομόνωσης και ομηρίας, κατηγορούμενος για συμμετοχή στην Ε.Ο. Επαναστατικός Αγώνας, με μόνα στοιχεία τις καταθέσεις ενός αστυνομικού ,ο όποιος χαρακτηρίζει με όρους επιστημονικής φαντασίας μια συνάντηση συνωμοτική και ένα δύο τηλεφωνήματα ως ύποπτα, επειδή έκανα το τρομερό λάθος πριν από κάθε συνάντηση ή τηλεφώνημα που δέχομαι να μην ενημερώνω την αστυνομία.. Ας μην κοροϊδευόμαστε! Ούτε ο άνθρωπος που κοιμόμαστε μαζί δεν μου ζήτησε ποτέ κάτι τέτοιο. Αν η αντιτρομοκρατική νοιάζεται τόσο για μένα και σκέφτεται να μου κάνει πρόταση γάμου, ας μου επιτρέψει να αρνηθώ, να έχω την επιλογή να μην παντρευτώ για μια ζωή και να επιμένω, η προσωπική μου ζωή θα παραμένει προσωπική και οι συντροφικές μου σχέσεις θα στηρίζονται στην άμεση επικοινωνία. Δεν έχουμε ερωτική σχέση κύριοι, ούτε μας δένει καμία φιλία για να έχετε τέτοιες απαιτήσεις από μένα. Κόλλες αναφοράς συντάσσετε και παίζετε με τις ζωές, στέλνοντας κόσμο στη φυλακή, σαν να παίζετε πόκερ και αυτό στην καλύτερη περίπτωση γιατί στην χειρότερη παγιδεύετε ανθρώπους και στήνετε άνανδρες ενέδρες!

Ας μην κοροϊδευόμαστε λοιπόν, αφού και οι ίδιοι οι ανακριτές δεν μπορούν να κρύψουν ότι απλά σφραγίζουν τα έγγραφα της ασφάλειας. Τώρα που η δικογραφία έχει κλείσει, όσον αφορά τα υποτιθέμενα ακράδαντα στοιχεία εναντίον μου που παρατείνουν την κράτησή μου, παραμένουν τα δύο τηλέφωνα με συνομιλίες που θεωρεί ύποπτες η αστυνομία, δύο ραντεβού σε δημόσιους χώρους και επειδή τόλμησα να φωνάξω μερικούς φίλους και συντρόφους στο σπίτι που κατοικώ.

Η άρνησή μου να δώσω δείγμα DNA, είναι η άρνησή μου να προσφέρω έστω και μια τρίχα, να παραδώσω έστω και μια στάλα αίμα για να δημιουργηθεί άλλη μια τράπεζα πληροφοριών, που σκοπό έχει τον έλεγχο και τον εκφοβισμό των ανθρώπων. Αρνούμαι με οποιοδήποτε τρόπο και για οποιοδήποτε λόγο να συνεργαστώ με τις διωκτικές αρχές στην προσπάθειά τους να κάνουν κάθε είδος φακελώματος, είτε βιολογικού, είτε ηλεκτρονικού, είτε οτιδήποτε άλλο αφορά την κατασκευή νέων ή παλιών μεθόδων ελέγχου και καταστολής. Επιτρέψτε μου να μην παρέχω καμία διευκόλυνση στις αρχές και δεν νομίζω ότι θα αισθανθούν μοναξιά. Η απόφασή μου αυτή δεν καθορίζεται από το φόβο, όπως υπονοείται από τις ίδιες τις αρχές, πιθανολογώντας, για την ενοχή μου λέγοντας ύποπτα εφόσον είμαι αθώος, τί έχω να φοβηθώ; Είναι απόφαση που καθορίζεται από τη συνείδηση μου ως αντιστεκόμενος και επαναστάτης, απόφαση που προσδιορίζεται από την άρνησή μoυ να αποτελέσω μέρος των σχεδιασμών και των συγκεκριμένων σκοπών που θέλουν να περάσουν από πάνω μου, από πάνω μας".