10/3/11

Ο Κούγιας ανακάλυψε την ... Αμερική

Παράγκα στο ποδόσφαιρο ανακάλυψε μετά από τόσα χρόνια ενασχόλησής του με το ποδόσφαιρο ως πρόεδρος, ο μεγαλοδικηγόρος. Ο κ. Αλέξης Κούγιας, που παραχώρησε συνέντευξη Τύπου, αποκαλύπτοντας το περιεχόμενο των επίμαχων cd, στα οποία υπάρχουν αναφορές στα ματς Μακάμπι-Ολυμπιακός και Αρης-Παναθηναϊκός, αλλά και στους κκ. Μπέο, Δαλούκα και Μαρινάκη

Ο μεγαλομέτοχος της Παναχαϊκής είπε:
«Ο λόγος που μιλάω είναι η ιδιότητά μου ως προέδρου της Παναχαϊκής, της ιστορικότερης ομάδας της περιφέρειας. Της ομάδας, η οποία εξ αιτίας της ψυχρής επιλογής μιας εγκληματικής οργάνωσης, συνεχίζει και βολοδέρνει στον βόθρο της Γ' Εθνικής. Μόνο και μόνο γιατί προωθούνται ομάδες που θα αποτελέσουν τετράγωνα στο στοίχημα, αλλά και για να μην εισέλθω εγώ στο ΔΣ της Β' Εθνικής και της Superleague. Δυόμιση χρόνια τα λέω και δεν με ακούει κανείς. Θέλω να σας μιλήσω για ένα τρομερό κύκλωμα που καθορίζει ποιοι διαιτητές θα παίξουν σε όλα τα πρωταθλήματα και ποιες ομάδες θα ανέβουν από την Γ' στην Β' και από την Β' στην Α' Εθνική. Μέχρι τώρα έκανα καταγγελίες για την Ηλιούπολη, γιατί ορίζονταν διαιτητές που μας κατακρεουργούσαν με προκλητικό τρόπο. Ετσι χάσαμε ενώ ήμασταν μπροστά με οκτώ βαθμούς, χάσαμε την άνοδο για έναν βαθμό την τελευταία αγωνιστική. Φέτος πριν ξεκινήσει το πρωτάθλημα ζητήσαμε να μην μας παίζουν Αθηναίοι διαιτητές. Πέντε λεπτά πριν τη συνέντευξη Τύπου, με ενημέρωσαν ότι την Κυριακή θα μας παίξει ο Αθηναίος Καλογερόπουλος. Είναι ένα μήνυμα. Το πήρα, αλλά πιστεύω ότι κάτι θα αλλάξει. Εκτός εάν δεν υπάρχει ΕΠΟ, υπουργείο Πολιτισμού και υφυπουργείο Αθλητισμού, ΓΓΑ, εκτός εάν δεν υπάρχει κυβέρνηση...
Θα σας διαβάσω αυτά που λέει ο Αχιλλέας Μπέος. Από αυτά προκύπτει πως ο Αχιλλέας Μπέος έκανε απόπειρα δωροδοκίας στον διαιτητή Δαλούκα. Ότι πριν τον αγώ
να Μακάμπι-Ολυμπιακός προσπάθησε στην Ιταλία να πλησιάσει τον διαιτητή. Διηγείται ο Αχιλλέας Μπέος ότι τον διαιτητή Δαλούκα πλησίασε ο κύριος Μαρινάκης, του πρόσφερε 200.000 ευρώ, δεν το έκανε, αλλά εδωσε το λόγο της τιμής του ότι θα τον πλησιάσει. Οι εκφράσεις είναι πεζοδρομιακές.
Το αμέσως επόμενο κομμάτι αφορά τι προηγήθηκε του αγώνα Αρης - Παναθηναϊκός, πως ο Μπέος είπε στον Δαλούκα ότι έχει τη δυνατότητα να τον βάλει να σφυρίξει, αλλά θέλει προηγουμένως να του υποσχεθεί ότι θα παίξει 52-48 υπέρ του Αρη. Διηγείται τι έκανε στο ημίχρονο του αγώνα με το κινητό του τηλέφωνο.

Ξέχασα να πω ότι πριν από το ματς αυτό, και πριν φύγει ο Δαλούκας να π
άει να σφυρίξει, ο Μπέος μπροστά στη γυναίκα του Δαλούκα, στον οποίο είχε υποσχεθεί χρήματα, τον απείλησε ευθέως, ότι αν δεν τηρήσει την υπόσχεσή του θα έρθουν Ρώσοι, Ρουμάνοι και Βούλγαροι. Το αμέσως επόμενο κομμάτι αφορά το τι είπε μετά το ματς και το κορυφαίο σημείο αφορά στο κύκλωμα του στοιχήματος, ότι είναι ανεξέλεγκτο, λέγοντας ότι ο κόσμος που προφανώς έχασε τα λεφτά του και δεν ξέρει πως θα αντιδράσει .
Δεν είμαι υπηρέτης κανενός ξένου συμφέροντος. Είχα να δω τον κ. Πατέρα δέκα χρόνια. Έχω χάσει πολλά χρήματα από την ενασχόλησή μου με το ποδόσφαιρο. Θεωρώ όμως ότι ήταν τύχη να μου ανατεθεί η υπεράσπιση του Δαλούκα, διότι αλλιώς δεν θα είχαν βρεθεί αυτές οι κασέτες στα χέρια μου. Κάποιος μου τις έστειλε για να μου ανοίξει τα μάτια. Αμέσως το μυαλό μου πήγε σ
τον Πατέρα, ο οποίος γνώριζε τις απόψεις μου για το ποδόσφαιρο. Μόλις ήρθαν οι κασέτες, τις παρέλαβαν τρεις συνεργάτες μου, διέκοψα δικαστήριο, επικοινώνησα με το γραφείο του και πήγα στον Νίκο Πατέρα. Του είχα εξηγήσει τι έχω στα χέρια μου, και του είπα πως η άποψή μου είναι ότι μου τις κασέτες τις έστειλε αυτός. Του είπα να τις ακούσουμε μαζί, διότι εγώ μόνος μου δεν έχω το βάρος να το σηκώσω όλο αυτό. Τις ακούσαμε μαζί. Του ζήτησα ως πρώην πρόεδρος της Super league να κάνει συνέντευξη Τύπου. Του είπα να αποκαλύψει ότι εγώ του έδωσα τις κασέτες. Δεν μου έδωσε σαφή απάντηση. Η συμπεριφορά του με απογοήτευσε. Δεν έκανε τίποτα».

Και συνέχισε ο κ. Κούγιας: "Το ποδόσφαιρο βρίσκεται πολλά χρόνια στα χέρια κακοποιών. Στα χέρια του Μπέου και του Τσακογιάννη. Αυτοί πουλάνε προστασία πολλά χρόνια. Ο επιτυχημένος. Γιατί επιτυχημένος πια είναι ο κακοποιός, αυτός που δεν έχει δουλειά, που σκέφτεται τον εαυτό του. Όπως έγινε παλιά με τον Κόκκαλη και την παράγκα. Πουλάνε προστασία και μετά εκβιάζουν. Αυτό έχει πάθει και ο κ. Μαρινάκης. Θέλω να πιστεύω ότι δεν το έχει πάθει και ο κ. Πιλάβιος.
Το μήνυμα είναι ο διαιτητής στο Κόρινθος - Παναχαϊκή. Κανονικά σε πέντε λεπτά, πρέπει να μην υπάρχει ΚΕΔ που ορίζει διαιτητές που θέλει ο Μπέος. Εμένα ο ρόλος μου τελείωσε. Δεν θα ξαναμιλήσω γι' αυτό σε κανένα ΜΜΕ. Επειδή χθες έβγαλε ανακοίνωση ο Μπέος. Την ίδια είχε βγάλει ο Τσακογιάννης πέρυσι. Μόνο όσοι δεν θέλουν να καταλάβουν δεν κατάλαβαν.

Σήμερα εμφανίστηκε στο τηλέφωνο ο κ. Δαλούκας. Θα σας πω ότι στο διάστημα που φέρεται να απειλεί ο Μπέος τον Δαλούκα, ο Δαλούκας έχει κάνει αίτημα στην ασφάλεια να τον προστατέψουν. Τώρα πήρατε απάντηση τι σήμαινε η φράση, ο Δαλούκας είναι εχθρός της Ελλάδος και του Μπέου: "ο Δαλούκας είναι απατεώνας".