26/3/11

Σ. Νικητόπουλος: "Δεν είμαι ένοχος"


Επιστολή του Σαράντου Νικητόπουλου που είναι προφυλακισμένος στον Κορυδαλλό εδώ και ένα χρόνο ως κατηγορούμενος για συμμετοχή στην οργάνωση “Επαναστατικός Αγώνας”. Μεταξύ άλλων γράφει:
 «Κύριοι,
 Στις 10 Απριλίου 2010 πραγματοποιείται η σύλληψή μου από την αντιτρομοκρατική. Έτσι λοιπόν το σπίτι στο οποίο διέμενα με τη μητέρα μου στα Εξάρχεια βαφτίζεται «γιάφκα της οδού Δερβενίων» όπου βρέθηκαν όπλα – χωρίς βέβαια να έχει βρεθεί τίποτα – και εγώ εμφανίζομαι ως αιμοδιψές τέρας που διασκεδάζει και γελάει με το θάνατο 15χρονου [Αφγανού]  παιδιού από έκρηξη βόμβας. Να σημειώσω εδώ πως η κατοικία μου ήταν γνωστή στην αστυνομία καθώς πολλές φορές στο παρελθόν βρισκόμουν υπό εμφανή αστυνομική παρακολούθηση όπως εκατοντάδες άλλοι σύντροφοι από τον αναρχικό και όχι μόνο πολιτικό χώρο. Στη συνέχεια περνάμε στη δικαστική πλευρά του δράματος όπου κατά έναν τρόπο εμπλέκεται και η εφημερίδα σας. Ενώ οι έρευνες κάθε είδους (εργαστηριακές, άρσεις απορρήτου, εξέταση μαρτύρων κ.τ.λ.) προχωρούν και τελικά κλείνουν χωρίς να προκύψει οτιδήποτε εις βάρος μου, εγώ συνεχίζω να παραμένω κρατούμενος. Στις αλλεπάλληλες αιτήσεις αποφυλάκισης που έχω καταθέσει μέσω των συνηγόρων μου όλο αυτό το χρονικό διάστημα του ενός έτους, λαμβάνω από τους αρμόδιους δικαστικούς που χειρίζονται την υπόθεση απορριπτικές απαντήσεις με το εξής καταπληκτικό σκεπτικό. Θεωρούν ως επιβαρυντικά στοιχεία και ενδείξεις ενοχής μια αντιασφυξιογόνο μάσκα, μια αποκριάτικη περούκα και ένα φύλλο της εφημερίδας σας με δημοσιευμένη προκήρυξη του Ε.Α. για την επίθεσή του στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Τι και αν μάρτυρες καταθέτουν ότι την ημέρα του συγκεκριμένου περιστατικού βρισκόμασταν μαζί σε νησί του Αιγαίου 152 ν.μ. μακριά από την Αθήνα; Είχα το «Ποντίκι» με την προκήρυξη, άρα είμαι ένοχος. Μπορεί να ακούγεται αστείο, αλλά δεν είναι. Όπως καταλαβαίνετε όποιος κατέχει μια τέτοια μάσκα για να προστατεύεται από τα τοξικά δηλητήρια των ΜΑΤ και να στέκεται με αξιοπρέπεια στο δρόμο (όπως π.χ. ολόκληρη η Κερατέα και χιλιάδες διαδηλωτές στις απεργιακές συγκεντρώσεις και πορείες), όποιος ενημερώνεται από τον τύπο και ειδικότερα από την εφημερίδα σας και όποιος έχει πάει έστω και μια φορά σε πάρτυ μασκέ, είναι εν δυνάμει ένοχος για τους αστυνομικοπολιτικούς εγκεφάλους της ΓΑΔΑ, του Μεγάρου Μαξίμου και της «ανεξάρτητης δικαιοσύνης» τους. Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές εκρεμμεί νέα αίτηση αποφυλάκισής μου και περιμένω με αγωνία την απάντηση …».

Σαράντος Νικητόπουλος
 ΣΤʼ πτέρυγα Κορυδαλλός