18/3/11

Ο Βλαστός έφυγε!


Ο Αντώνης Βλαστός αγκαλιά με τον Σάκη Κεχαγιόγλου έξω απο τις φυλακές Κορυδαλλού. Δίπλα του ο δικηγόρος της οικογένειας  Φραγκίσκος Ραγκούσης, για τον οποίο ο κυρ Αντώνης έτρεφε μεγάλη εκτίμηση [φωτο Crimes on air]. 


O Παναγιώτης Βλαστός ενώ μεταφέρεται στο δικαστήριο. Στον γιο δόθηκε άδεια για να κηδέψει σιδεροδέσμιος στην Μεταφόρφωση τον πατέρα του.



 

Γράφει ο βασίλης χήτος

Η καρδιά του μεγάλου Βλαστού «έσπασε» και στα 73 του χρόνια … έφυγε πριν ακούσει την ετυμηγορία των δικαστών για τον γιό του τον Παναγιώτη [φωτο] που κατηγορείται ως ο ιθύνων νους της απαγωγής του μεγαλοεφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου. Και πώς να αντέξει και να  μην σπάσει η καρδιά του παππού που έδειχνε «κοτσονάτος» αδύνατος και στιλάτος με το καπετανήσιο γένι του. Στην ζωή του, κήδεψε δυο γιούς τον Κώστα και τον Μάρκο, ενώ ο τρίτος είναι έγκλειστος στις φυλακές.  Κάθε φορά που συναντούσα τον κυρ Αντώνη στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα του κακουργιοδικείου των γυναικείων φυλακών Κορυδαλλού, ερχόταν και καθόταν δίπλα μου και κάθε φορά έγερνε και μου έλεγε: «Άτιμη φάρα εσείς οι δημοσιογράφοι παιδάκι μου, αλλά ο Παναγιώτης  μου έχει πει, ότι εσύ δεν είσαι … ρουφιάνος, είσαι μαχητής και κοιτάς μόνο τη δουλεία σου, γι αυτό και σ’ αγαπάμε όλοι να το ξέρεις ». Αυτό μου το έλεγε πάντα  για να μου το υπενθυμίζει και μου έκλεινε στραβά το μάτι.
Τα λόγια σου κυρ Αντώνη να ξέρεις θα είναι μια γλυκιά ανάμνηση. Όπως τότε στο σπίτι σου στη Μεταφόρφωση, που μου μίλησες ON CAMERA για λογαριασμό του ANTENNA T.V και ας μην είχα γνωριστεί τότε,  ούτε με εσένα αλλά ούτε και με τον φυλακισμένο Παναγιώτη.