Τελικά, στην Ελλάδα, το αυτονόητο αποδεικνύεται και το ακατόρθωτο. Ξεκινώντας πάντα από τα απλά, τα καθημερινά... Διότι, πόσο μυαλό θέλει για να καταλάβει κανείς τι χρειάζεται προκειμένου –με δεδομένη και την επαγγελματική του υποχρέωση- να εξυπηρετήσει από τη θέση του το κοινωνικό σύνολο;
Απλά πράγματα. Μέχρι τις Κρίσεις στην ΕΛ.ΑΣ., ο Διοικητής Τροχαίας Ελληνικού, που ελέγχει μια τεράστια γεωγραφική περιοχή που εκτείνεται μέχρι το Κορωπί, αμόλαγε μέχρι τις 8.30-9 το πρωί 5-6 τροχαίους κατά μήκος της Βάρης- Κορωπίου για να ανοίγουν την κίνηση. Όχι για πολύ. Για μία, το πολύ- πολύ μιάμιση ώρα ήταν στημένοι εκεί. Ο δρόμος έχει μόνο δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, αρκετά φανάρια τα οποίαόμως δεν εξυπηρετούν τη διαχείριση πολλής κίνησης στις διασταυρώσεις, εξαιρετικά αυξημένη κυκλοφορία τις ώρες αιχμής, αναρίθμητα φορτηγά και νταλίκες τις πρωινές ώρες καθώς κι ένα βαρύ όγκο σχολικών λεωφορείων που κινούνται προς τα σχολεία της περιοχής. Αντιλαμβάνεται κανείς τι γίνεται το πρωί σε ένα δρόμο στον οποίο, για να διανύσεις 2-3 χλμ, υπερβαίνεις τα 40 λεπτά της ώρας...
Έφυγε ο Διοικητής –αναβαθμίστηκε μάλιστα- και με το που εμφανίστηκε ο επόμενος, εξαφανίστηκαν τα παληκάρια της Τροχαίας από την Βάρης- Κορωπίου... Αγνοεί ο κοινός νους τι μπορεί να συνέβη εν μία νυκτί. Μειώθηκαν τα τροχοφόρα στο συγκεκριμένο δρόμο; Αποδυναμώθηκε αριθμητικά η Τροχαία Ελληνικού και δόθηκε βάρος σε άλλους δρόμους, π.χ. στην Βουλιαγμένης, στην κατεύθυνση προς το κέντρο; Έκλεισαν τα σχολεία της περιοχής; Αποφάσισαν οι νταλικέρηδες να μην μεταφέρουν τα φορτία τους στις διάσπαρτες στην περιοχή επιχειρήσεις, τις πρωινές ώρες; Υπήρξαν μαζικές απολύσεις των εργαζομένων που χρησιμοποιούν καθημερινά το συγκεκριμένο δρόμο, οπότε κάθονται σπίτια τους; Άλλαξε το ωράριο εργασίας των αστυνομικών της Τροχαίας και εμφανίζονται για υπηρεσία μετά τις 9 το πρωί που αρχίζει η αποσυμφόρηση των οδικών αρτηριών;...
Αν υπάρχει κάποια άλλη εξήγηση, παρακαλείται ο Διοικητής της Τροχαίας Ελληνικού να μας τη γνωστοποιήσει. Διότι, διαφορετικά, υποβάλλει σε καθημερινή βάση σε ταλαιπωρία χιλιάδες κατοίκους των νοτίων περιοχών του λεκανοπεδίου, για να μη δεσμεύσει μονοψήφιο αριθμό ανδρών της Τροχαίας την οποία διοικεί, για κανα δίωρο τις πρωινές ώρες, προκειμένου να διευκολύνει τους πολίτες. “To serve and protect” («Στην υπηρεσία και την προστασία του πολίτη» σε ελεύθερη μετάφραση) γράφουν με μεγάλα γράμματα στο πλάι τα αμερικανικά περιπολικά. Και, μάλλον, δεν αφορά μόνο στο ρόλο και το χρέος της Αστυνομίας στην Αμερική... [newpost.gr].
Απλά πράγματα. Μέχρι τις Κρίσεις στην ΕΛ.ΑΣ., ο Διοικητής Τροχαίας Ελληνικού, που ελέγχει μια τεράστια γεωγραφική περιοχή που εκτείνεται μέχρι το Κορωπί, αμόλαγε μέχρι τις 8.30-9 το πρωί 5-6 τροχαίους κατά μήκος της Βάρης- Κορωπίου για να ανοίγουν την κίνηση. Όχι για πολύ. Για μία, το πολύ- πολύ μιάμιση ώρα ήταν στημένοι εκεί. Ο δρόμος έχει μόνο δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, αρκετά φανάρια τα οποίαόμως δεν εξυπηρετούν τη διαχείριση πολλής κίνησης στις διασταυρώσεις, εξαιρετικά αυξημένη κυκλοφορία τις ώρες αιχμής, αναρίθμητα φορτηγά και νταλίκες τις πρωινές ώρες καθώς κι ένα βαρύ όγκο σχολικών λεωφορείων που κινούνται προς τα σχολεία της περιοχής. Αντιλαμβάνεται κανείς τι γίνεται το πρωί σε ένα δρόμο στον οποίο, για να διανύσεις 2-3 χλμ, υπερβαίνεις τα 40 λεπτά της ώρας...
Έφυγε ο Διοικητής –αναβαθμίστηκε μάλιστα- και με το που εμφανίστηκε ο επόμενος, εξαφανίστηκαν τα παληκάρια της Τροχαίας από την Βάρης- Κορωπίου... Αγνοεί ο κοινός νους τι μπορεί να συνέβη εν μία νυκτί. Μειώθηκαν τα τροχοφόρα στο συγκεκριμένο δρόμο; Αποδυναμώθηκε αριθμητικά η Τροχαία Ελληνικού και δόθηκε βάρος σε άλλους δρόμους, π.χ. στην Βουλιαγμένης, στην κατεύθυνση προς το κέντρο; Έκλεισαν τα σχολεία της περιοχής; Αποφάσισαν οι νταλικέρηδες να μην μεταφέρουν τα φορτία τους στις διάσπαρτες στην περιοχή επιχειρήσεις, τις πρωινές ώρες; Υπήρξαν μαζικές απολύσεις των εργαζομένων που χρησιμοποιούν καθημερινά το συγκεκριμένο δρόμο, οπότε κάθονται σπίτια τους; Άλλαξε το ωράριο εργασίας των αστυνομικών της Τροχαίας και εμφανίζονται για υπηρεσία μετά τις 9 το πρωί που αρχίζει η αποσυμφόρηση των οδικών αρτηριών;...
Αν υπάρχει κάποια άλλη εξήγηση, παρακαλείται ο Διοικητής της Τροχαίας Ελληνικού να μας τη γνωστοποιήσει. Διότι, διαφορετικά, υποβάλλει σε καθημερινή βάση σε ταλαιπωρία χιλιάδες κατοίκους των νοτίων περιοχών του λεκανοπεδίου, για να μη δεσμεύσει μονοψήφιο αριθμό ανδρών της Τροχαίας την οποία διοικεί, για κανα δίωρο τις πρωινές ώρες, προκειμένου να διευκολύνει τους πολίτες. “To serve and protect” («Στην υπηρεσία και την προστασία του πολίτη» σε ελεύθερη μετάφραση) γράφουν με μεγάλα γράμματα στο πλάι τα αμερικανικά περιπολικά. Και, μάλλον, δεν αφορά μόνο στο ρόλο και το χρέος της Αστυνομίας στην Αμερική... [newpost.gr].