11/8/11

Ο Αρχηγός και η δημοσιογραφίνα


Ο Τάκης Παπαπετρόπουλος ενώ διακρίνεται να διοργανώνει μια ακόμη άψογη παρουσίαση που είχε γίνει δια στόματος Αρχηγού και με επίκεντρο την τρομοκρατία 

Αρχηγέ μου σε λίγες ώρες το Crimes on air από την μαγευτική παραλία «ΠΙΣΙΝΑ» στα Ηπειρωτικά παράλια, σας υπόσχεται  ένα άκρως αποκαλυπτικό ρεπορτάζ για την διαταγή σας να απομακρυνθεί Αυγουστιάτικα από την Διεύθυνση του Γραφείου Τύπου της ΓΑΔΑ ο κ. Τάκης Παπαπετρόπουλος.
 Θα αποκαλύψουμε ποια γυναίκα δημοσιογράφος έσυρε τον Λευτέρη Οικονόμου σ’ αυτήν την πέρα για πέρα λανθασμένη και γεμάτη σκοπιμότητες απόφαση. Λευτέρη μου δεν ήξερες πως αυτό το «κήτος» του ρεπορτάζ  ξεμερωβραδιάζοταν στο γραφείο-κρεβατοκάμαρα, ανώτατου αξιωματικού της ΓΑΔΑ; Το ήξερες Λευτέρη μου γιατί τότε ήσουν υποδιοικητής της Ασφάλειας Αττικής! Τότε Λευτέρη μου πως δίνεις βάση στα λεγόμενα μιας τέτοιας … κυρίας και απομακρύνεις το πιο ΑΞΙΟ στέλεχος της ΓΑΔΑ, που  όλο αυτό το διάστημα λειτούργησε με αυστηρούς κανόνες επαγγελματισμού και χωρίς διακρίσεις στην ενημέρωση; Αρχηγέ μου –ίσως από μια υπέρμετρη … εντοπιότητα- μέχρι τώρα δεν σας έχουμε «αγγίξει» με επικριτικές πληροφορίες που κατά καιρούς φτάνουν στα αυτιά μας. Εν ονόματι όμως αυτής της ΑΔΙΚΗΣ απόφασής  σας υποσχόμαστε, ότι μέχρι την  επερχόμενη αποστρατεία σας, θα σας δοθεί η αίσθηση πως θα φύγετε κυνηγημένος από την αστυνομία. Επίσης θα σας αποκαλύψουμε ποιος αξιωματικός γνώριμος της κυρίας,  όταν εσείς πήγατε στο Αλλοδαπών ως διοικητής, έστελνε κρυφά υφισταμένους του να φωτογραφίζουν το γραφείο σας όταν αναλάβατε εσείς. Είναι ΑΧΑΡΙΣΤΑ αυτά τα υποκείμενα  Αρχηγέ μου, γιατί στην πορεία τους δώσατε και πολλά γαλόνια ..?  Για την ώρα Αρχηγέ μου θα μου επιτρέψετε να επανέλοθυμε , γιατί εδώ μεσοπέλαγα στην «ΠΙΣΙΝΑ» το σκάφος έχει αρχίσει να κουνάει …Θα με αντιλαμβάνεστε υποθέτω αφού βρίσκεστε απέναντι στην Κέρκυρα!