1/5/12

Η Ελλάδα είναι ιδέα


Γράφει ο ΠΑΥΛΟΣ ΣΑΡΑΚΗΣ

Δικηγόρος/Υποψήφιος Βουλευτής Β’ Αθηνών

Ανεξάρτητοι Έλληνες



          Είναι αλήθεια ότι στα νεανικά και φοιτητικά μου χρόνια είχα εμπλοκή με το πολιτικό "γίγνεσθαι". Ήταν, άλλωστε, και μια άλλη εποχή έντονα πολιτικοποιημένη . Ταγμένος στην Εθνική Ιδέα, με σαφείς πολιτικές θέσεις -χωρίς αγκυλώσεις και δογματικές προκαταλήψεις- για αξιοκρατία, ισονομία, κοινωνική δικαιοσύνη. Προερχόμενος από οικογένεια βιοπαλαιστών, υποχρεωμένος να εργάζομαι τα καλοκαίρια αλλά και αργότερα ως φοιτητής, βίωνα έντονα την αναγκαιότητα για μία πολιτική που να στηρίζει τις ασθενέστερες κοινωνικές τάξεις.
Να έχουμε όλοι την ευκαιρία προόδου ανάλογα με την αξιοσύνη μας και σε σχέση με το εύρος των ευκαιριών που παρέχονται σε εκείνους που ξεκινούν από χαμηλά. Μου προκαλούσε και συνεχίζει να μου προκαλεί αλλεργία το κατεστημένο της "φελλοκρατίας" που μόνον στη χώρα μας ευδοκιμεί σε τέτοιο βαθμό.

Διαπίστωσα όμως ότι οι αστικοί πολιτικοί σχηματισμοί στην Ελλάδα ήταν "κούφιοι" και "ψευδεπίγραφοι". Σε όλους τους ιδεολογικούς χώρους κυριαρχούσε ο πολιτικαντισμός, ο φραξιονισμός, η ρηχότητα των κομματικών στελεχών, η "αρπαχτή και το βόλεμα" των ημετέρων. Στα κόμματα της Αριστεράς περίσσευε η "ψευτοκουλτούρα", η νοσταλγία του σταλινισμού, της "επαναστατικής γυμναστικής" με έμμισθους καθοδηγητές. Ένα κομματικό πάζλ που συνέθετε μια αποκρουστική και απεχθή εικόνα για το μεταπολιτευτικό πολιτικό σύστημα.

Διατηρώντας τα "πιστεύω" μου, αποστασιοποιήθηκα πλήρως από τα πολιτικά δρώμενα και αφοσιώθηκα ψυχή τε και σώματι στον επαγγελματικό μου στίβο. Με την απόκτηση της άδειας άσκησης του δικηγόρου, εργάστηκα σκληρά, νυχθημερόν, έντιμα, μαχητικά και αποτελεσματικά.

Είμαι υπερήφανος που δημιούργησα ένα από τα καλύτερα δικηγορικά γραφεία στην Ελλάδα. Είμαι υπερήφανος που μαζί με τους συνεργάτες μου δικηγόρους ασκούμε μαχόμενη δικηγορία και ενώ θα μπορούσαμε, δεν έχουμε και ούτε θα έχουμε, καμία αργομισθία, από το δημόσιο, είτε άμεσα είτε έμμεσα. Είμαι υπερήφανος που συγκρούστηκα μετωπικά με τους μηχανισμούς διαφθοράς της εξουσίας, παρ’ όλο που το "πλήρωσα" με τον θανάσιμο τραυματισμό μου, μετά από εκδικητικό άνανδρο δολοφονικό χτύπημα [εξ’ ου και ο λόγος που είμαι διοπτροφόρος]. Είμαι υπερήφανος, που δηλώνω μαχόμενος δικηγόρος και όχι πολιτικός. Έχω επάγγελμα, άλλοι δεν έχουν! Είτε εκλεγώ, είτε δεν εκλεγώ θα συνεχίσω να είμαι δικηγόρος, γιατί θέλω να είμαι ανεξάρτητος, αδέσμευτος οικονομικά από δόλια συμφέροντα.

Αποφάσισα να συμμετάσχω στις επικείμενες εκλογές γιατί το υπάρχον πολιτικό σύστημα κατάντησε την Ελλάδα ένα σωρό ερειπίων, με κατεστραμμένο ολοκληρωτικά τον παραγωγικό της ιστό, διαλυμένη σε αποσύνθεση την κρατική μηχανή, με ενάμισι εκατομμύριο ανέργους, με το 1/3 του πληθυσμού κάτω από τα όρια της φτώχειας, με εκατοντάδες χιλιάδες λαθρομετανάστες που υπονομεύουν την εθνική μας συνοχή και την κοινωνική ειρήνη, με τη μέση ελληνική οικογένεια σε βαριά κατάθλιψη ή πανικό.

Τα αστικά κόμματα, έχουν μεταβληθεί σήμερα απροκάλυπτα σε συμμορίες οργανωμένων συμφερόντων. Συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο του κινήματος των "Ανεξάρτητων Ελλήνων", στη Β’ Αθηνών γιατί είναι ένας νέος δυναμικός πολιτικός σχηματισμός, που έχει τις δυνατότητες να καταστρέψει το παλαιό και φθαρμένο, για ν’ ανθίσει το νέο, για να έρθει η αναγέννηση. Ο Πάνος Καμμένος είναι ένας νέος άνθρωπος, μπροστάρης μιας πατριωτικής και κοινωνικής συμμαχίας, που δημιουργήθηκε αυθόρμητα, ενστικτωδώς, με αυτοοργάνωση, χωρίς επιχορηγήσεις και υποστήριξη από τα διαπλεκόμενα συμφέροντα. Αυτό το κίνημα είναι δημιούργημα των ανεξάρτητων Ελλήνων που αγωνιούν για το μέλλον της πατρίδας τους. Η Ελλάδα μας ενώνει!

Η πολιτική πορεία του κινήματος των "Ανεξάρτητων Ελλήνων" εξαρτάται από πολλά, κυρίως όμως και άμεσα, από τα πρόσωπα που θα εκλεγούν και θα σχηματίσουν την κοινοβουλευτική ομάδα. Γι΄ αυτό και οι σταυροφόροι του κινήματος (προτιμώ τον όρο "σταυροφόρο" από το "ψηφοφόρο") οφείλουν να επιλέξουν εκείνους που έχουν Αρχές , Αξίες, Θέσεις και Προτάσεις και θα παραμείνουν πιστοί , αποκρούοντας τις "σειρήνες" του συμβιβασμού και της συναλλαγής.

Προσωπικά, επέλεξα να συμμετάσχω στην εκλογική διαδικασία, προβάλλοντας τις θέσεις μου, μέσω αρθρογραφίας, από το Internet. Σίγουρα υπάρχουν κι άλλες "πολιτικάντικες" πρακτικές που αποδίδουν περισσότερο. Δεν αγωνιώ όμως να λάβω έναν άψυχο "σταυρό". Η εκλογή μου δεν είναι αυτοσκοπός. Αγωνιώ όμως να λάβω συνειδητοποιημένους "σταυρούς" από "σταυροφόρους" που γνωρίζουν καλά γιατί με επιλέγουν, αφού ο δρόμος είναι μακρύς και ανηφορικός μέχρι την πλήρη ανατροπή του σάπιου πολιτικού κατεστημένου, που υποστηρίζεται από την παγκόσμια Νέα Τάξη πραγμάτων.

Συμμαχητή, Σταυροφόρε,

Σε καλώ να συμπορευτείς στη Μάχη Για την  Ελλάδα,

Στη Μάχη κατά της Τραπεζικής Αυθαιρεσίας, με Ελληνική Πολιτική Στρατηγική, για μια Πατριωτική και Κοινωνική Συμμαχία!

Σε καλώ την Τετάρτη 2 Μαΐου και ώρα 19:00 στο Intercontinental, στην πολιτική μου εκδήλωση, όπου θα ακούσεις πολλά, θα καταλάβεις περισσότερα και θ’ αποφασίσεις σίγουρα.

Σ’ ευχαριστώ!



ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΕΙΜΑΙ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΣΑΡΑΚΗΣ

Δικηγόρος/Υποψήφιος Βουλευτής Β’ Αθηνών

www.sarakis.gr