14/12/15

Toυ έριξαν στο πόδι




Τύχη «βουνό» είχε ο 58χρονος υπάλληλος του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων, υπηρεσίας του υπουργείου Πολιτισμού στον Ρέντη, ο οποίος δέχθηκε μια σφαίρα στο πόδι όταν δυο αδίστακτοι κακοποιοί τον λήστεψαν, την ώρα που πήγαινε στη δουλειά του, το πρωί της Δευτέρας.

Οι δράστες, αφού τον σημάδεψαν με το όπλο και του πήραν τα 70 ευρώ που είχε πάνω του, του ζήτησαν τα κλειδιά της μηχανής καθώς τους φάνηκαν λίγα τα χρήματα!

«Το πρωί εγώ πάω στην δουλειά μου στις 6.30 με 6.45 και ανοίγω τον χώρο για να έρθουν οι υπόλοιποι συνάδελφοι. Μόλις κατέβηκα από την μοτοσυκλέτα, στο πάρκο ακριβώς απέναντι ήταν παρκαρισμένο ένα μηχανάκι και μου έκανε εντύπωση. Ξαφνικά από το πάρκο ξεπετάγονται δυο πιτσιρικάδες και έρχεται ο ένας με όπλο και μου λέει: «Δώστε μου τα λεφτά σας». Ανοίγω την τσάντα και τους δίνω 70 ευρώ, όσα είχα και μου είπαν μάλιστα “καλά μόνο αυτά έχεις;”. Και αφού τα πήρε, λέει: θέλω και τα κλειδιά της μηχανής. Του είπα, δεν στα δίνω, και αυτό συνεχίστηκε και όπως είχε το όπλο μπροστά ρίχνει μια και με πήρε στο πόδι δεξιά», είπε χαρακτηριστικά ο Λάζαρος Βουδούρης,