23/5/11

Η μαφία του λευκού κολάρου





Γράφει ο Κυριάκος Τόμπρας

Μεγάλος σάλος ξέσπασε από τις πρόσφατες κατεγγελίες του Π. Καμμένου, σχετικά με τη βρώμικη υπόθεση των CDS του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και τον καταλυτικό ρόλο που έπαιξαν οι συγκεκριμένες συναλλαγές στο reality show της Ελληνικής κρίσης.


Πράγματι, οι συναλλαγές των CDS του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου,  σηματοδότησαν την έναρξη της κούρσας ανόδου των Ελληνικών spreads, από τον Οκτώβριο του 2009, αφού υπήρξαν καταλυτικές ως προς τη διαμόρφωση του κλίματος δυσπιστίας και αφερεγγυότητας κατά του Ελληνικού Δημοσίου στις διεθνείς αγορές.

Όταν η φερεγγυότητα του Ελληνικού Δημοσίου αμφισβητείται από την υγιέστερη κρατική τράπεζα της Ελλάδος, το ΤΤ, το οποίο, προκειμένου δήθεν να προστατευθεί από τον υποτιθέμενο κίνδυνο χρεοκοπίας της Ελληνικής οικονομίας, καταφεύγει στην αγορά CDS, τότε γιατί να μη πράξουν το ίδιο και όλες οι ξένες τράπεζες που κατέχουν Ελληνικά ομόλογα;

Και όταν η υγιέστερη κρατική τράπεζα της Ελλάδος, το ΤΤ, καμαρώνει για την κερδοφορία της χρήσης 2009, η οποία όμως ενισχύθηκε τουλάχιστον κατά 35.000.000 ευρώ από τις κερδοσκοπικές συναλλαγές αγοραπωλησίας των επίμαχων CDS, τότε γιατί οι απανταχού της γης κερδοσκόποι, Έλληνες και αλλοδαποί, τράπεζες, επενδυτικά και κερδοσκοπικά κεφάλαια, ή ακόμη και απλοί ιδιώτες επενδυτές να μην πράξουν το ίδιο, αποβλέποντας και αυτοί στα γρήγορα, εύκολα και εξασφαλισμένα κέρδη που υπόσχεται η αυτοεκπληρούμενη προφητεία της Ελληνικής χρεοκοπίας ;

Το θέμα είναι συγκλονιστικό. 
Για να γίνει όμως αντιληπτό στην πραγματική του διάσταση, η οποία δυστυχώς ξεπερνά σε μέγεθος ακόμη και την πιο ευφάνταστη Θεωρία Συνομωσίας, αρκεί να ρίξουμε μία ματιά στα στοιχεία του δημοσιευμένου Ισολογισμού του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου για τη χρήση 2009.
Κρατηθείτε !

Σε σύνολο λοιπών λειτουργικών εσόδων χρήσεως 102.375.347,00 ευρώ, ποσό 35.000.000,00 ευρώ προέρχονται από τα κερδοσκοπικά έσοδα των επίμαχων  συναλλαγών με τα CDS !

Δηλαδή, με λίγα λόγια, το 35% των λειτουργικών εσόδων χρήσεως 2009 του ΤΤ, προήλθε από τα κερδοσκοπικά παιχνίδια που έπαιξαν με τα CDS οι διορισμένοι από την Ελληνική Κυβέρνηση υπάλληλοι του, δηλαδή το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΤ,  ζημιώνοντας το Ελληνικό Δημόσιο.

Αυτό που τους είχε προηγουμένως διορίσει στη διοίκηση του τραπεζικού ιδρύματος,  για να το διοικήσουν υπέρ του Δημοσίου Συμφέροντος της Ελληνικής Οικονομίας και όχι για να γίνουν οι ίδιοι κερδοσκόποι και να αισχροκερδούν στοιχηματίζοντας στην πτώχευση του αφεντικού τους και κυρίου μετόχου του ΤΤ, ήτοι του Ελληνικού Δημοσίου, προκειμένου να εισπράξουν, εκτός από τον παχυλό μισθό τους, τα μπόνους επί των κερδών της χρήσης 2009 και, κατά πάσα πιθανότητα, ακόμη και τις προμήθειες ή κάποιες μίζες από τις προμήθειες των συναλλαγών με τα επίμαχα CDS, οι οποίες, επειδή το CDS ως χρηματοοικονομικό προϊόν είναι αέρας κοπανιστός και συνιστά την περίπτωση της απάτης,
είναι διψήφιες !

Έτσι λοιπόν, επί συνολικής αξίας εκκαθαρισθεισών συναλλαγών για τα επίμαχα  CDS ποσού 950.000.000,00,  η διψήφια προμήθεια ύψους 15%  δημιούργησε παρεπόμενα έσοδα προμηθειών της τάξης των 142.000.000,00 περίπου, τα οποία πρέπει να διερευνηθεί και να απαντηθεί σε ποιού την τσέπη πήγαν. 

Τα εισέπραξε το ίδιο το ΤΤ ;

Αν ναι, τότε το σύνολο των κερδών του ιδρύματος από την κερδοσκοπία που ζημίωσε το Ελληνικό Δημόσιο ανήλθε στο αστρονομικό πλέον ποσό των 177.000.000,00 ευρώ (35.000.000 + 142.000.000), ήτοι στο 173% των λοιπών λειτουργικών εσόδων χρήσεως 2009, που ανήλθαν σε 102.375.347,00 ευρώ, ή στο 133% των συνολικών κερδών χρήσεως 2009 τα οποία μεταφέρθηκαν εις νέον και, σύμφωνα με τα στοιχεία του δημοσιευμένου ισολογισμού του ΤΤ χρήσεως 2009, ανήλθαν μόλις σε 133.551.113,00 ευρώ.

Αν όμως οι προμήθειες εισπραχθηκαν από τον Broker, τότε πρέπει να διερευνηθεί και να απαντηθεί ποιός ήταν ο Broker και με πόσους
μοίρασε, μέσα και έξω από το ΤΤ, τις παχυλές προμήθειες και τις μίζες των συγκεκριμένων συναλλαγών με το επίμαχι CDS.

Και τέλος, πρέπει να διερευνηθεί και να απαντηθεί ποιός ήταν ο αγοραστής.
Γιατί τα συγκεκριμένα CDS λήγουν τις επόμενες ημέρες και, όλοι οι Έλληνες, πρέπει επί τέλους να μάθουμε έστω κάποια από τα ονόματα
αυτών που θα πλουτίσουν από την οικονομική καταστροφή της Πατρίδας μας.

Τα αγόρασε άλλη τράπεζα ;
Και αν ναι, είναι η τράπεζα αυτή Ελληνική ;

Τα αγόρασαν τράπεζες, επενδυτικά και κερδοσκοπικά κεφάλαια ή ιδιώτες επενδυτές του εξωτερικού, ιδίως δε αυτοί που μας προτρέπουν
καθημερινά να πάμε σε αναδιάρθρωση για να ρευστοποιήσουν τα κέρδη τους από την επέλευση του default ;

Ή τα αγόρασαν κάποιοι γνωστοί και δήθεν επιφανείς Έλληνες Πολίτες, ιδίως δε αυτοιί που προσπαθούν μετά μανίας να μας πείσουν ότι
πρέπει επί τέλους να εξαθλιωθούμε, νασυμβιβαστούμε με την ιδίεα της ατομικής μας πτώχευσης και της οικονομικής και ηθικής μας καταστροφής, να εκχωρήσουμε την εθνική μας κυριαρχία αποδεχόμενοι την υποταγή στο νέο καθεστώς της Κοινοβουλευτικής Δικτατορίας των Μνημονίων, να εκχωρήσουμε την περιουσία μας σε βιαστές, διεστραμένους και παιδεραστές τοκογλύφους, προκειμένου αυτοί οι συμπατριώτες μας που δήθεν αγωνίζονται να σώσουν την Πατρίδα, σώσουν τελικά την προσωπική τους παρτίδα, εισπράττοντας τα επίμαχα αυτά CDS στο πρώτο καμπανάκι στάσης πληρωμών, αναδιάρθρωσης ή επιμήκυνσης ;

Αν είναι λοιπόν Έλληνες οι αγοραστές, δεν πρέπει απλά να μάθουμε ποιοί είναι.
Έχουμε υποχρέωση να το μάθουμε.
Γιατί σύμφωνα με το Σύνταγμα, ως Έλληνες Πολίτες, έχουμε την υποχρέωση να προστατεύουμε την Πατρίδα, τη Δημοκρτατία και το Δημόσιο Συμφέρον.

Τα στοιχεία για το επίμαχο CDS υπάρχουν όλα και βρίσκονται στα αρχεία του λογιστηρίου του ΤΤ.

Τα λεφτά είναι πολλά, τόσο πολλά, που οι όποιες προκάτ επίσημες απαντήσεις περί δήθεν Θεωριών Συνομωσίας, που εξυφαίνονται α;πό τα επικοινωνιακά επιτελεία των κομμάτων της διαφθοράς και της διαπλοκής, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, δεν αντέχουν στην κοινή λογική.
Δεν υπάρχει καμμία Θεωρία Συνομωσίας.
Μιλάμε για την Αποκάλυψη του Αυτονόητου.

Ακόμη και ο πιο αφελής ή ανυποψίαστος ψηφοφόρος του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, αντιλαμβάνεται πλέον ότι το εφεύρημα των Θεωριών Συνομωσίας αποσκοπεί αποκλειστικά και μόνο στη χειραγώγηση της κοινής γνώμης, η οποία, μεταξύ άλλων, βιώνει μία διετία συστηματικού και συστημικού αποπροσανατολισμού, που μεθοδεύεται από τους συναυτουργούς του εγλήματος της Ελληνικής χρεοκοπίας, που δεν έιναι άλλοι από το Πολιτικό και το Τραπεζικό Σύστημα, προκειμένου να μη διαταραχθούν οι ισορροπίες της διαχρονικής διαπλοκής που τα συνδέουν και στα συντηρούν στην εξουσία και τον απόλυτο έλεγχο της Ελληνικής κοινωνίας και της εθνικής μας οικονομίας.

Το πολιτικό σύστημα διορίζεται και διατηρείται στην εξουσία με τις άνωθεν εντολές, τη χρηματοδότηση και τις χορηγίες εγχώριων και αλλοδαπών Νταβατζήδων, με όχημα το τραπεζικό σύστημα που αυτοί ελέγχουν.


Το τραπεζικό σύστημα με τη σειρά του, υπό την ένοχη ανοχή του διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος, έχει υποθηκεύσει ΠΑΣΟΚ και ΝΔ στο φαύλο κύκλο του δανεισμού, προκειμένου να εξασφαλίσει επιχειρισιακή, νομοθετική και δικαστική ασυλία, ώστε να λειτουργεί ανεξέλεγκτα και σε καθεστώς πλήρους αδιαφάνειας, ασυδοσίας και παρανομίας, πραγματοποιώντας ακόμη και συναλλαγές με Ελληνικά CDS την ώρα που η Ελλάδα πεθαίνει.

Τα CDS του ΤΤ είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου.
Η Δικαιοσύνη που διερευνά την υπόθεση, σε συνέχεια της Μηνυτήριου Αναφοράς που καταθέσαμε (Κυριάκος Τόμπρας – Γεώργιος Νούλας) την 09/04/2010 στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, ξεκινώντας από το ΤΤ θα φτάσει και στους άλλους.

Δεν είναι το ΤΤ  η μόνη Ελληνική τράπεζα που κερδοσκόπησε με το Δημόσιο Χρέος και τα CDS, ζημιώνοντας το Ελληνικό Δημόσιο και τους φορολογούμενους, οι οποίοι σήμερα σφαγιάζονται από την Ελληνική Κυβέρνηση, προκειμένου να εξασφαλιστεί η διατήρηση των μετοχικών κεκτημένων των Ελλήνων τραπεζιτών, μέσα από τα πολυτελή πακέτα στήριξης των τραπεζών τους, που δεν διοχετεύονται ούτε στην αγορά, ούτε στην ανάπτυξη και την πραγματική οικονομία ενώ, ταυτόχρονα, κανένας δε γνωρίζει τον τελικό προορισμό και τους αποδέκτες της αντλούμενης ρευστότητας από την ΕΚΤ.  

Τα στοιχεία που αφορούν τις κερδοσκοπικές συναλλαγές επί του Δημοσίου Χρέους που ζημίωσαν το Ελληνικό Δημόσιο, είναι όλα έγγραφα, υπαρκτά,  καταχωρημένα και αρχειοθετημένα και, ως εκ τούτου, εφόσον τύχουν μεθοδικής αναζήτησης, είναι βέβαιο ότι θα ανευρεθούν στο μεγαλύτερο ποσοστό τους.

Οι Δικαστικοί Λειτουργοί που χειρίζονται το σχετικό φάκελο μπορούν και πρέπει να απευθυνθούν σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς της Ελλάδος και του εξωτερικού, ήτοι εμπλεκόμενες Εμπορικές και Επενδυτικές Τράπεζες, Κερδοσκοπικά Κεφάλαια, Κεντρικές Τράπεζες, Κομισιόν, Οικονομική Επιτροπή Γερουσίας ΗΠΑ, Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών,  ΟΔΔΗΧ, ΗΔΑΤ, ΥΠΟΙΚ, κλπ., ζητώντας την αποστολή συγκεκριμένων στοιχείων, όπως για παράδειγμα: 

1.    Αντίγραφα Συμβάσεων με το Ελληνικό Δημόσιο και Ατομικά Στοιχεία ταυτοποίησης των εκπροσώπων και των  εκτελεστικών διευθυντικών στελεχών τους, στην Ελλάδα και στις χώρες όπου έχουν την έδρα τους, των Βασικών Διαπραγματευτών (Prime Dealers) των ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου, από Ιανουάριο 2009 μέχρι και σήμερα. 
2.    Αντίγραφα όλων των συμβάσεων CDS που έχουν συναφθεί από Ελληνικές Τράπεζες, αρχής γενομένης από το ΤΤ,  Επενδυτικά Κεφάλαια και επιχειρήσεις του ευρύτερου χρηματοοικονομικού χώρου, με ειδική αναφορά στα στοιχεία των εκπροσώπων και των εκτελεστικών διευθυντικών στελεχών των αντισυμβαλλομένων σε πράξεις αγοράς και πώλησης, με ειδική μνεία στις συναλλαγές που αφορούν Γυμνά CDS.
3.    Αντίγραφα Συμβάσεων CDS που έχουν διαπραγματευθεί με τη διαμεσολάβηση Τραπεζικών Ιδρυμάτων και εταιρειών του ευρύτερου χρηματοοικονομικού χώρου που λειτουργούν στην Ελλάδα, με ειδική αναφορά των στοιχείων ταυτοποίησης των πελατών των ανωτέρω, φυσικών και νομικών προσώπων, καθώς και αυτών των αντισυμβαλλομένων, ανεξάρτητα από τη χώρα προέλευσής τους ή τη νομική τους μορφή.
Οι ανωτέρω φορείς έχουν υποχρέωση να ελέγχουν και να τηρούν αρχείο με τα στοιχεία ταυτοποίησης πελατών και αντισυμβαλλομένων, φυσικών και νομικών προσώπων, στα πλαίσια των διατάξεων περί ελέγχου νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.  
4.    Στοιχεία αλλοδαπών Τραπεζών και εταιρειών του ευρύτερου χρηματοοικονομικού χώρου στις οποίες συμμετέχουν Ελληνικές Τράπεζες, Επενδυτικά Κεφάλαια, Χρηματιστηριακές Εταιρείες κλπ., με ειδική αναφορά σε αυτές που έχουν ως εταιρικό σκοπό τους την έκδοση, διαπραγμάτευση κα διαμεσολάβηση στην αγορά  παραγώγων χρηματοοικονομικών προϊόντων, με ειδική αναφορά στα CDS. 
5.    Στοιχεία συμβάσεων καλυμμένων και γυμνών CDS επί ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου που διαπραγματεύτηκαν στο εξωτερικό, με ειδική αναφορά στα στοιχεία εκκαθάρισης των αντιστοίχων συναλλαγών.
6.    Επίσημα στοιχεία ερευνών Αλλοδαπών & Κοινοτικών Αρχών, σχετικά με την υποτιμητική κερδοσκοπία κατά των Ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου, που πραγματοποιήθηκε με τις ύποπτες συναλλαγές CDS.
7.    Επίσημα στοιχεία της ειδικής αντιμονοπωλιακής έρευνας που πραγματοποίησε πρόσφατα η Κομισιόν, σχετικά με την  αγορά των CDS, ως προς την κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης, ελέγχου και χειραγώγησης της αγοράς, με ειδική αναφορά στα στοιχεία που αφορούν καλυμμένα και γυμνά CDS επί Ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου, στις Τράπεζες JP MORGAN, BANK OF AMERICA, MERILL LYNCH, CITIGROUP, COMMERZBANK, CREDIT SUISSE, DEUTSCHE BANK, GOLDMAN SACHS, HSBC, MORGAN STANLEY, RBS, UBS, CREDIT AGRICOLE και SOCIETE GENERALE καθώς στην εταιρεία MARKIT ΛΟΝΔΙΝΟΥ, τον κορυφαίο πάροχο εμπιστευτικών πληροφοριών στην αγορά CDS, στην οποία συμμετέχουν οι περισσότερες από τις ανωτέρω Τράπεζες.
8.    Αντίγραφα όλων των συμβάσεων, συναλλαγών και εκκαθαρίσεων θέσεων Καλυμμένων και Ακάλυπτων Ανοικτών Πωλήσεων Ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου, από το μήνα Οκτώβριο 2009 μέχρι το μήνα Απρίλιο 2010, με ειδική αναφορά στις συναλλαγές αγοράς και πώλησης οι οποίες εκκαθαρίστηκαν εκπρόθεσμα, με τη διαδικασία της ανακύκλωσης (recycling), μετά την παρέλευση της 1ης ημέρας του διαστήματος Τ+3, καθώς και στα στοιχεία των αντισυμβαλλομένων, φυσικών και νομικών προσώπων, των εκπροσώπων και των εκτελεστικών διευθυντικών στελεχών τους. 

Από την επεξεργασία όλων των ανωτέρω στοιχείων, μετά από τις απαραίτητες  διασταυρώσεις, όπως ακριβώς πράττει το ΚΕΠΥΟ με τα στοιχεία των φορολογουμένων για τον εντοπισμό των φοροφυγάδων,  θα μπορέσουν να εντοπιστούν όλες εκείνες οι  περιπτώσεις διασταυρώσεων και συσχετισμών  από τους οποίους θα αναδειχθούν με ασφάλεια τα οικονομικά εγκλήματα που διαπράχθηκαν με τα CDS, τις Ανοικτές Πωλήσεις και την καταστρατήγηση του Τ+3, καθώς επίσης και τα φυσικά και νομικά πρόσωπα στα οποία αυτά θα αποδοθούν, κατονομάζοντας επίσημα πλέον τους ηθικούς και τους φυσικούς αυτουργούς και τους συναυτουργούς τους.

Όσο μεγαλύτερος ο αριθμός των συσχετισμών που θα προκύψουν συνδυαστικά κατά φυσικό και νομικό πρόσωπο, ιδιότητα και είδος συναλλαγών, ιδιαίτερα δε σε εκείνες τις περιπτώσεις που τα ίδια  πρόσωπα φέρονται ταυτόχρονα ως φορείς, διευθύνοντες ή διαμεσολαβούντες συναλλαγών που συνιστούν προφανείς συγκρούσεις συμφερόντων και ζημίωσαν το Ελληνικό Δημόσιο, όπως για παράδειγμα η σύμπτωση της ιδιότητας του βασικού διαπραγματευτή στην κύρια και τη δευτερογενή αγορά Ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου,  στο ίδιο ή σε άμεσα σχετιζόμενο πρόσωπο με εκδότες ή πωλητές καλυμμένων και γυμνών CDS και Σορτάκηδες σε ακάλυπτες ανοικτές πωλήσεις ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου, ιδιαίτερα δε σε αυτές που εκκαθαρίστηκαν εκπρόθεσμα,  με τη διαδικασία του recycling, μετά την παρέλευση της προθεσμίας Τ+3, τόσο περισσότερο κατά των προσώπων που συγκεντρώνουν σωρευτικά τις περισσότερες περιπτώσεις συσχετισμών,  στοιχειοθετούνται επαρκείς αποχρώσες ενδείξεις σχετικά με την τέλεση των αποδιδόμενων αυτών οικονομικών εγκλημάτων, προκειμένου να παραπεμφθούν ενώπιον της Δικαιοσύνης.

Ας μη βιαζόμαστε λοιπόν να μιλήσουμε για θεωρίες συνομωσίας.
Όταν επί συνόλου δεκάδων Δις,  το πρώτο CDS που αποκαλύφθηκε ήταν μόλις 950.000.000,00 ευρώ,  ο Κερδοσκόπος ήταν Ελληνική Κρατική Τράπεζα και τα χρήματα που μοιράστηκαν  Κερδοσκόποι και Brokers ήταν 177.000.000,00 ευρώ, τότε η μόνη συνομωσία που αντέχει στην κοινή λογική είναι αυτή που μπορεί να επινοήθηκε,  διακομματικά και διατραπεζικά, για να μην αποκαλυφθεί το αυτονόητο.