18/11/11

Ο μάχιμος ποινικολόγος και τα "βουτυρόπαιδα"

Σκληρή απάντηση στους "φιλελεύθερους" βουλευτές της Ν.Δ και ειδικά στους κ.κ Μητσοτάκη και Βαρβιτσιώτη έδωσε ο ποινικολόγος Φαήλος Κρανιδιώτης στενός φίλος του Αντώνη Σαμαρά.
O κ. Μητσοτάκης, στον απόηχο της χθεσινής εκτίμησης του προέδρου του Δικτύου 21, ότι οι φιλελεύθεροι στη Ν.Δ. είναι μειοψηφία, εξαπέλυσε μετωπική επίθεση κατά του κ.Φαήλου Κρανιδιώτη, λέγοντας: «Εχει αγωνιστεί έως τώρα για τον Οτσαλάν και για τον Αραφάτ, αλλά απ' ότι ξέρω όχι για τη Ν.Δ.».

Στη συνέχεια άφησε αιχμές για τη στάση του κ. Μητσοτάκη και τις επιδιώξεις του, λέγοντας: «Εγώ πάντως στις 9 Οκτωβρίου 2009, όπως και πριν επί χρόνια, ψήφισα Νέα Δημοκρατία και Κώστα Καραμανλή, τον οποίο στήριξα και με κείμενα μου προεκλογικά. Κάποι άλλοι δεν είμαι σίγουρος και τι ψήφισαν και τι εύχονται».

«Οποιος διεκδικεί το αλάθητο να προσχωρήσει στον Καθολικισμό και να γίνει Πάπας. Είναι αλήθεια πως η δράση μου από τα 16-17 μου δεν ήταν και δεν είναι στενά κομματική» απάντησε ο κ. Κρανιδιώτης όταν ρωτήθηκε για τις δηλώσεις του κ. Μητσοτάκη και συμπλήρωσε πως η δράση του ήταν και είναι για την εθνικά πολιτική, την συμπαράσταση στον Κυπριακό και Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό, στο Αρμενικό και Κουρδικό Κίνημα. «Αγωνιστικές κινητοποιήσεις στο Κολωνάκι, τη Μύκονο και την Αράχοβα δεν έχω κάνει, τα τιμολόγια μου είναι πληρωμένα στην ώρα τους, τις τιμές της αγοράς τις γνωρίζω και δεν είμαι πορφυρογέννητος.Δεν παρέλαβα από τον πατέρα μου κανένα πολιτικό τιμάριο, μόνο το παράδειγμα του» υποστήριξε ο κ. Κρανιδιώτης.