20/8/14

Διαβολική σύμπτωση


 
Η "κλωτσιά" κατά Ασημακοπούλου ...

O κ. ΠΑΠΙΓΚΙΩΤΗΣ Ανδρέας, από καταργηθείσα Περιφερειακή Διεύθυνση Ασφάλειας Ηπείρου επανέρχεται στη Δ/νση Αστυνομίας Ιωαννίνων, ως Διευθυντής και άρα θα μπορεί να του ξανατηλεφωνεί η τοπική Βουλευτίνα αν ξαναπέσει θύμα βιαιοπραγίας του συζύγου της όπως η ίδια διατείνεται στο εξώδικό της.
Στο μέσον διακρίνεται ο Κώστας Τρομπούκης, ο Υποστράτηγος, αξιωματικός υπόδειγμα σε θέματα ήθους.
Πάντως η τωρινή  επίσκεψη της Άννας-Μισέλ κατά διαβολική σύμπτωση συνέπεσε με το  περιστατικό πάλι 15 Ιουλίου [2013;] που όπως περιγράφει στο δικόγραφό της, της επιτέθηκε με κλωτσιά  ο άνδρας της με αποτέλεσμα να υποχρεωθεί να καλέσει η ίδια στο τηλέφωνο τον τότε ΑΔ Παπιγκιώτη!


Το εξώδικο

Η εκπρόσωπος της ΝΔ, λέει στο εξώδικό της: «Έκτοτε χυδαιολογεί διαρκώς εναντίον µου και εναντίον της µητέρας µου, τις λίγες ώρες που είναι στο σπίτι και επαναλαµβάνει τις απειλές του… Την Τρίτη 15 Ιουλίου όταν ο καθ' ου επέστρεψε στο σπίτι αργά το µεσηµέρι προέβη σε πράξη ενδοοικογενειακής βίας. Αρχισε να φωνάζει και εξυβρίζοντάς µε χυδαία µε κλότσησε βίαια, δηµιουργώντας µου µώλωπα στο πόδι, και κινήθηκε ξανά απειλητικά εναντίον µου. Το επεισόδιο είδε η µητέρα µου από το παράθυρο του σαλονιού, καθώς ερχόταν στο σπίτι έχοντας ακούσει τις φωνές µας. Λόγω της ιδιότητάς µου δεν κάλεσα επίσηµα την Αστυνοµία, αλλά ενηµέρωσα από το κινητό µου τον διευθυντή της Αστυνοµικής ∆ιεύθυνσης Ιωαννίνων και του ζήτησα να µε καθοδηγήσει σε περίπτωση µελλοντικής επίθεσης. Ο διευθυντής µού είπε ότι θα µπορούσα να επικοινωνήσω µαζί του απευθείας για ό,τι συµβεί».