18/8/14

Πήγαν να μας πάρουν τα κλάματα

Από τα περιστατικά "ενδοοικογενειακής βίας" της εκπροσώπου της Ν.Δ
Τον κ. Παπιγκιώτη "φωτογραφίζει" η Ασημακοπούλου ως "μάρτυρά" της για την "κλωτσιά"  που λέει πως της είχε ρίξει στις 15 Ιουλίου του 2013  ο άντρας της. Και η Άννα-Μισέλ όπως γράφει στο δακρύβρεχτο εξώδικό της έλαβε τηλεφωνικά τη διαβεβαίωση από τον ΑΔ πως "μπορεί να του τηλεφωνεί απ' ευθείας ...". Στη φωτο πάντως διακρίνονται ο ΑΔ και στο βάθος η Βουλευτίνα με το Καλαματιανό όνομα!
 
 
Με σκληρές λεπτομέρειες, η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου αναφέρει στην αίτηση ασφαλιστικών μέτρων:
«Χυδαιολογεί διαρκώς εναντίον εμού και της μητέρας μου, τις λίγες ώρες που είναι στο σπίτι και επαναλαμβάνει τις απειλές του. Την Τρίτη 15 Ιουλίου, όταν επέστρεψε στο σπίτι αργά το μεσημέρι, προέβη σε πράξη ενδοοικογενειακής βίας. Άρχισε να φωνάζει εξυβρίζοντάς με χυδαία, με κλώτσησε βίαια δημιουργώντας μου μώλωπα στο πόδι και κινήθηκε απειλητικά εναντίον μου. Το επεισόδιο είδε η μητέρα μου από το παράθυρο του σαλονιού, καθώς ερχόταν στο σπίτι έχοντας ακούσει τις φωνές μας. Λόγω της ιδιότητάς μου δεν κάλεσα επίσημα την Αστυνομία, αλλά ενημέρωσα από το κινητό μου τον διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ιωαννίνων, και του ζήτησα να με καθοδηγήσει σε περίπτωση μελλοντικής επίθεσης. Μου είπε ότι θα μπορούσα να επικοινωνήσω απευθείας μαζί του για ο,τι συμβεί».