28/9/15

Ξανά στον Κορυδαλλό

Γιώργος Πετρακάκος

Προφυλακίστηκε μετά την απολογία του στον 17ο τακτικό ανακριτή ο Γιώργος Πετρακάκος που είχε συλληφθεί σε επιχείρηση της Αντιτρομοκρατικής την προηγούμενη εβδομάδα στον Βόλο. Αντιμετωπίζει κατηγορίες για τις ληστείες στις οποίες φέρεται να συμμετείχε αλλά και για τρομοκρατικές πράξεις και άλλα κακουργήματα όπως και η σύντροφός του η οποία επίσης κρίθηκε προφυλακιστέα.
Οι άλλοι τρεις κατηγορούμενοι, τα δύο αδέλφια και ο πατέρας τους, ζήτησαν και πήραν νέα προθεσμία για αύριο, Τρίτη.

Απολογούμενος, ο Γ. Πετρακάκος αρνήθηκε οποιαδήποτε εμπλοκή σε τρομοκρατικές ενέργειες, ενώ όσον αφορά τα όπλα που βρέθηκαν στο σπίτι του είπε: «Τα όπλα ήταν δικά μου και ήταν αχρησιμοποίητα. Ήταν προφυλαγμένα μέσα σε κλειδωμένη ντουλάπα για να μην έχουν πρόσβαση η γυναίκα μου και τα παιδιά μου».

Σχετικά με τις ληστείες στις οποίες φέρεται να συμμετείχε, στην τυπική απολογία του επιφυλάχθηκε να επανέλθει μόλις συμπληρωθούν τα στοιχεία της δικογραφίας.

Από την πλευρά της, η σύντροφός του στην απολογία της ισχυρίστηκε ότι «η ζωή που ζούσαμε ήταν απολύτως φυσιολογική. Εγώ ασχολιόμουν μόνο με την ανατροφή των δύο παιδιών μου. Τα όπλα δεν τα είχα δει. Ήταν κρυμμένα. Είχα μάθει ότι ο σύντροφός μου είχε μπλεξίματα με τη Δικαιοσύνη όταν ήμουν έγκυος στο πρώτο μας παιδί».

«Η απόφαση ήταν λανθασμένη. Από κανένα στοιχείο της δικογραφία δεν προκύπτει εμπλοκή της» δήλωσε ο δικηγόρος της κ. ΣπύροςΦυτράκης, ενώ η δεύτερη συνήγορός της κυρία Άννυ Παπαρούσσου επισήμανε ότι «θα μπορούσε να της έχει επιβληθεί κατ' οίκον περιορισμός. Δεν έχει καμία σχέση με τις κατηγορίες που της αποδίδονται».