3/10/10

Η "μαύρη χήρα" τα φορτώνει όλα στο θύμα για τη δολοφονία του Τσαγκαρόπουλου στο Διακοπτό



Ευαγγελία Ζιάγκα: «Αφού κατασπαταλήσαμε την περιουσία του άνδρα μου, με εκβίαζε να προσεγγίζω ηλικιωμένα άτομα. Αφού άρπαζε τις περιουσίες, με απειλούσε ότι θα με κατέδιδε αν δεν προχωρούσα στο επόμενο θύμα». «Μετανιώνω για ό,τι έκανα. Γνωρίζω ότι αφαίρεσα μια ανθρώπινη ζωή. Θλίβομαι... Ωστόσο, είμαι και εγώ θύμα της εγκληματικής δράσης του Τάσου Τσαγκαρόπουλου. Η ζωή μου ήταν μια κόλαση. Ημουν ελεύθερη και ένιωθα φυλακισμένη. Τώρα είμαι φυλακισμένη και νιώθω επιτέλους ελεύθερη».
Τρεις μήνες μετά την αποκάλυψη του τσιμενταρισμένου πτώματος που κρυβόταν για έναν χρόνο κάτω από το τζακούζι πολυτελούς μεζονέτας στο Διακοφτό, η «μαύρη χήρα» Ευαγγελία Ζιάγκα, που συγκλόνισε το πανελλήνιο με τη δολοφονία του επιχειρηματία Τάσου Τσαγκαρόπουλου, μιλάει για πρώτη φορά μέσα από τις γυναικείες φυλακές του Ελαιώνα Θηβών, όπου βρίσκεται προφυλακισμένη.
Η 54χρονη γυναίκα, η οποία ομολόγησε την αποτρόπαια δολοφονία του επιχειρηματία και φέρεται να είναι το εκτελεστικό όργανο μιας νέας «εταιρείας δολοφόνων» που προσέγγιζε και ξεζούμιζε περιουσίες ηλικιωμένων, δίνει τη δική της εκδοχή για τις πράξεις της: «Δεν ζητώ επιείκεια. Ζητώ δικαιοσύνη και ελπίζω να μπορέσω να καθαρίσω την ψυχή και τη συνείδησή μου».
Με επηρέαζε»
Φανερά καταβεβλημένη αλλά με ψυχραιμία ξεδιπλώνει την ιστορία της ζωής της: «Με τον Τάσο Τσαγκαρόπουλο γνωριστήκαμε πριν από δέκα χρόνια. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες. Τα πάντα θα ακουστούν όταν έρθει η ώρα στη δικαστική αίθουσα. Είχε έναν μοναδικό τρόπο να με επηρεάζει... Γρήγορα με κατέστησε άβουλο όργανο. Σε καθημερινή βάση με εξευτέλιζε. Ημουν ζωντανή-νεκρή. Αφού κατασπαταλήσαμε την περιουσία του άνδρα μου, με εκβίαζε και με έβαζε να προσεγγίζω ηλικιωμένα άτομα. Αφού άρπαζε εκείνος τι ις περιουσίες, με απειλούσε ότι θα με έδινε στην Αστυνομία αν δεν προχωρούσα στο επόμενο θύμα. Τον σκότωσα, γιατί δεν άντεχα άλλο. Είχα απελπιστεί. Αν δεν τον σκότωνα, δεν θα σταματούσε ποτέ. Αυτός ήταν ο εγκέφαλος που κανόνιζε τα πάντα» λέει η Ευαγγελία Ζιάγκα.
Και συνεχίζει: «Ο,τι έκανα δεν το έκανα επειδή το ήθελα. Ζητώ συγγνώμη και από όσους έβλαψα. Ξέρω ότι είναι δύσκολο να με πιστέψουν. Ωστόσο, υπάρχει τρόπος». Δηλαδή; «Καλώ όποιους πιστεύουν ότι έχω πάρει έστω και ένα ευρώ από τις περιουσίες τους να ψάξουν τους τραπεζικούς λογαριασμούς μου. Να δουν πόσο πλούσια είμαι. Ολη μου η περιουσία είναι δεν είναι εκατό ευρώ.
Ημουν και είμαι πάμφτωχη. Από τον Ιούνιο που βρίσκομαι στη φυλακή δεν έχω χρήματα για να αγοράσω ούτε ένα πακέτο τσιγάρα.
Δεν έχω ούτε για τα στοιχειώδη. Ακόμη και τα ρούχα, τα εσώρουχα, τα παπούτσια που φοράω είναι υπηρεσιακά, της φυλακής.
Τουλάχιστον όμως γλίτωσα από το μαρτύριο, από τον εφιάλτη... Εδώ είμαι παντελώς μόνη μου. Ο μόνος που με επισκέπτεται είναι ο δικηγόρος μου Βασίλης Ταουξής, ο οποίος προσπαθεί να με βοηθήσει να σταθώ στα πόδια μου και να βρω δύναμη να παλέψω για να γλιτώσω την ψυχή μου».
«Ανοίξτε λογαριασμούς»
Η Ευαγγελία Ζιάγκα κάνει έκκληση στα θύματά της να απευθυνθούν στις αρμόδιες αρχές και να ζητήσουν να ελεγχθούν όλοι οι τραπεζικοί λογαριασμοί του επιχειρηματία, προκειμένου, όπως τονίζει, να δουν ιδίοις όμμασι την αλήθεια. «Ολα αυτά τα δέκα χρόνια που ήμασταν μαζί με εκμεταλλευόταν, με βασάνιζε για να κάνω ό,τι ήθελε, προκειμένου να βάζει όλο και περισσότερα χρήματα στην τσέπη του. Ηταν αχόρταγος και δεν σταματούσε με τίποτα. Ας ψάξουν να δουν πόσους λογαριασμούς έχει και τι ποσά περιέχει ο καθένας. Και τότε θα δουν ποιος ήταν ο πάμπλουτος σε αυτή ν την υπόθεση και ποιο το θύμα. Τα ποσά που ευρέθησαν στο όνομά του είναι υπέρογκα και θα προκαλέσουν αίσθηση».
Ο τεμαχισμός του συζύγου της
Η Ευαγγελία Ζιάγκα εκτός από τη δολοφονία του Τάσου Τσαγκαρόπουλου φέρεται να έχει σκοτώσει και να έχει τεμαχίσει πριν από αρκετά χρόνια στην Αλβανία και τον σύζυγό της. Δεν θέλησε να πει κουβέντα για την προσωπική της ζωή και την οικογένειά της.
Οταν τη ρωτήσαμε, κόμπιασε και έπειτα φώναξε: «Φτάνει πια... Δεν είμαι ανθρωπόμορφο τέρας. Είμαι μια ταλαιπωρημένη γυναίκα, που έκανε τρομερά λάθη και πληρώνει το τίμημα. Εδώ και δέκα χρόνια στερούμαι την οικογένειά μου. Ζητώ συγγνώμη από όλους και κυρίως από τα παιδιά μου. Αυτά δεν έφταιξαν ποτέ σε τίποτα. Και θέλω, απαιτώ να κρατηθούν για πάντα μακριά από όλα αυτά.
Μου προκαλεί κατάπληξη το μένος που έχουν κάποιοι εναντίον μου. Εχουν ειπωθεί τερατώδη ψέματα. Η αλήθεια θα φανεί. Αλλωστε, δεν θέλω τίποτα να μείνει κρυφό».
Στο φως η αλήθεια
Οπως ανέφερε στην «Espresso της Κυριακής» η συνήγορός της Ειρήνη Μαρούπα: «Τους τελευταίους μήνες πολλά έχουν ακουστεί σε βάρος της Ευαγγελίας Ζιάγκα και ακόμη περισσότερα έχουν γραφεί. Τόσο εγώ όσο και ο κ. Βασίλης Ταουξής σαν συνήγοροί της είμαστε εντεταλμένοι να φέρουμε στο φως την αλήθεια και μόνο. Και σαν άνθρωποι είμαστε υποχρεωμένοι να την προστατέψουμε από την κατασπάραξη της προσωπικότητάς της και την καταπάτηση των δικαιωμάτων της» τόνισε.
Από την πλευρά του ο δικηγόρος Βασίλης Ταουξής σημείωσε: «Στην υπόθεση δεν μπήκα για να καλύψω ανομίες, αλλά για να ρίξω άπλετο φως και να φανεί κάθε πτυχή. Η Ευαγγελία ζητεί δικαιοσύνη. Μας ζήτησε να τη βοηθήσουμε να καθαρίσει την ψυχή και τη συνείδησή της. Και εμείς θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τα καταφέρει».
(Της ΓΙΟΥΛΗΣ ΣΤΑΡΙΔΑ από την Espresso της Κυριακής)